לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בדימונה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בדימונה

אם יש עכבר בביתכם או אם ראיתם סימנים לעכברים בבית העסק שלכם, כדאי שתתקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים מקצועי בדימונה מטעם חברת פסט קונטרול. אנחנו נגיע במהרה לכל קריאה, בכל עת ובכל שעה, גם בלילה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בדימונה. הזמינו עכשיו והתהנו מהצעה משתלמת במיוחד. 

עכברים עשויים לכרסם כל דבר בבית וגם להעביר מחלות רבות ולכן חשוב ביותר להיות בטוחים כי כאשר תראו עכברים בבית, תהיה לכם האפשרות להזמין לוכד עכברים בדימונה. רק לוכד מקצועי בעל הבנה רחבה בתחום יכול לספק לכם מענה מקיף ולבצע את הלכידה בצורה איכותית. לוכד עכברים יהיה זמין עבורכם בכל שעות היממה.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בדימונה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בדימונה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בדימונה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בדימונה שביצענו לאחרונה

אנחנו בפסט קונטרול מעניקים שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר דימונה. לוכד עכברים בדימונה נדרש בכל רחבי העיר במגוון מקרים ביניהם בעיות מכרסמים שונות כמו עכברים או חולדות. אנו מגיעים לכל יעד עם צוות מדבירים מקצועי ומוסמך המכיר את סביבת דימונה ואת המזיקים השונים. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות של לוכדי עכברים בדימונה מטעם חברת פסט קונטרול.

פעולות לכידת עכברים בדימונה שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת עכברים בבניין בדימונהלוכד עכברים הגיע במהירות לבניין בדימונה, איתר את העכבר בחדר המדרגות ולכד אותו.500 ₪
לכידת עכברים באתר קבורה בדימונהלוכד העכברים הגיע לאתר ולכד את המזיקים לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת עכבר בעסק בדימונהבעל העסק הזמין לכידת עכבר ממחסן העסק, לוכד העכברים הגיע, לכד את העכבר ואטם גם את המחילה שלו.600 ₪

מהן הפעולות של לוכד עכברים בדימונה?

מתגוררים בדימונה ואתם חושדים שיש לכם עכברים בבית? במקרה הזה חשוב ביותר למהר ולהזמין לוכד עכברים בדימונה. לוכד עכברים מקצועי יבצע את הפעולות הבאות במסגרת הלכידה:

לכידה של עכברים מהווה אתגר מורכב: לכידה של עכברים מהווה אתגר מורכב ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום אשר יצליח ללכוד את העכבר בהצלחה רבה. 

איתור מקום המסתור: לוכד עכברים בעיר דימונה יאתר את מקום המסתור של העכברים. עכברים נוטים להסתתר במקומות חשוכים כמו למשל מאחורי המקרר או מתחת לכיור של המטבח וגם בארונות המטבח. לוכד עכברים ידע לזהות את מקומות המסתור באמצעות הסימנים שהעכברים משאירים כמו למשל גללי צואה או סימני שתן. 

תכנון מדויק של לכידה: זאת ועוד, במסגרת עבודתו, לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה תוך תכנון מדויק ובחירת מקומות בהם הוא יציב את המלכודות המיועדות ללכידה. במסגרת הצבת המלכודות הוא יביא בחשבון את המקומות בהם העכברים נוטים להסתתר במטרה לא לאפשר להם להתחמק. 

פינוי פגרים: לעיתים העכברים עשויים להסתתר במקומות חשוכים וצרים וכתוצאה מכך להסתיר שם פגרים מתים. במסגרת השירות, לוכד עכברים מקצועי יעניק שירות הכולל פינוי פגרים.

כמה עולה להזמין לוכד עכברים בדימונה?

שירות של לוכד עכברים בדימונה אינו זהה אלא משתנה בהתאם למקום וכן בהתאם למורכבות של הלכידה. שימו לב, בשעות הלילה ובחגים יש תוספת של מחיר בשל העובדה כי אין מדובר על שעות עבודה רגילות. טווח המחירים עבור לכידת עכברים מתחיל ממחיר 150 שח ועשוי להגיע גם למחיר של 700 שח בהתאם לפרמטרים אשר צוינו כאן. נציין כי על מנת ללכוד את העכברים בצורה יעילה ובמהירות רבה יש להזמין לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום אשר ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר מבין המלכודות הקיימות כיום. כאשר לוכד העכברים יבצע בחירה חכמה ונכונה של המלכודת, כך תדעו כי לא תראו עכברים באזור שלכם.

כל הסיבות להזמין לוכד עכברים 24 שעות ביממה

לעיתים ישנם מצבים בהם עכברים מצויים בבית בשעת לילה מאוחרת או בחגים. עכברים אינם מתחשבים בלוח הזמנים שלכם ולכן במידה וראיתם עכברים או חולדה בסביבה, חשוב ביותר לא להתעלם להזעיק את השירות של לוכד עכברים בדימונה גם כאשר מדובר בשעת לילה מאוחרת.

מדוע להזמין לוכד עכברים 24 שעות ביממה?

סביבת מגורים הכוללת ילדים קטנים: במידה ואתם הורים לילדים קטנים, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי ולא לנסות ללכוד את העכבר בכוחות עצמכם. כן, זה מפתה לנסות ללכוד את העכברים באמצעות אמצעים ביתיים, אבל רק לוכד עכברים מקצועי ידע ללכוד את העכברים ולמנוע מצב של נשיכה העשויה לגרום לבעיה רפואית. 

איבוד רישיון עסקי: אם אתם מנהלים עסק מסביב לשעון ומבחינים בעכברים בסביבה, הרי חשוב ביותר להזעיק לוכד עכברים מקצועי אשר יגיע במהירות האפשרית. בתור בעלי עסק, זה לא ממש נעים לראות עכברים מתרוצצים במטבח בית הקפה או המסעדה. 

לוכד עכברים יגיע במהירות תוך איתור העכברים ובחירת המלכודת המתאימה ביותר וכך ללכוד את העכברים ולהציל את העסק שלכם.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בדימונה

כל לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית וגם בדימונה.

הלכידה של עכברים בדימונה לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם אלא מיועדים לגרום לאי נוחות למכרסמים.

כאשר מזמינים לוכד עכברים בדימונה, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום