לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בגבעת שמואל

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בגבעת שמואל

לעכברים יש קצב ריבוי טבעי גבוה מאוד ועכבר בבית יכול להיות סימן לעכברים נוספים. מכרסמים זה מטרד שכדאי לטפל בו במהירות ובמקצועיות. יש חברת הדברה אחת בגבעת שמואל שאליה תרצו להתקשר. חברת פסט קונטרול מספקת שרות לוכד עכברים בגבעת שמואל. אנחנו נגיע עד אליכם במהרה, בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל רחבי גבעת שמואל.  

מציאת עכברים במקומות שונים בבית, בין אם מדובר על חדרים או עליית הגג, אינה סיטואציה נעימה במיוחד ולכן חשוב ביותר להזעיק לוכד עכברים בגבעת שמואל. העכברים עשויים להגיע לבית בשעת לילה מאוחרת ולכרסם חפצים שונים ואף להשאיר סימנים. מכאן, חשוב ביותר לבצע לכידה על ידי גורם מקצועי בעל הבנה רחבה בתחום.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בגבעת שמואל? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בגבעת שמואל ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בגבעת שמואל

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בגבעת שמואל שביצענו לאחרונה

כבר שנים רבות חברת פסט קונטרול מעניקה שירות לתושבי גבעת שמואל והסביבה. לוכד עכברים מיומן ומקצועי המכיר את כל בעיות העכברים באזור נדרש בכל רחבי העיר במגוון מקרים ביניהם בעיות מכרסמים שונות. הזמינו מייד שרות לוכד עכברים בגבעת שמואל של פסט-קונטרול.  אנו מגישים לכם טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים בעיר מטעם חברת פסט קונטרול.

פעולות לכידת עכברים שביצענו בגבעת שמואל לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדיור ציבורי בגבעת שמואלדווח לנו על עכבר שמסתובב בחדר המדרגות של דיור ציבורי בגבעת שמואל, לוכד העכברים הגיע למקום וביצע סריקות מקיפות, לאחר מכן איתר ולכד את העכבר.500 ₪
לכידת עכברים במרחב מוגן בבית בגבעת שמואללוכד העכברים הגיע ולכד 2 עכברים בממ״ד.600 ₪
לכידת עכבר בסטקייה בגבעת שמואללוכד העכברים הגיע למסעדה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪

איך יודעים האם עכברים נמצאים בבית?

איך תדעו כי יש לכם עכברים בבית? אם הבחנתם בסימנים שונים הרי תוכלו לדעת כי ישנם עכברים בבית והדבר מחייב אתכם לקרוא לשירות של לוכד עכברים בגבעת שמואל. 

מהם הסימנים השונים?

גללי צואה: עכברים משאירים אחריהם גללי צואה המסייעים ללוכד לדעת את מקום הימצאם.

סימני שתן: נוסף על כך, עכברים משאירים אחריהם סימני שתן המעידים על כך שהם מסתתרים בבית.

קולות: אם אתם שומעים קולות של כרסום חפצים בשעת לילה מאוחרת, ייתכן ויש לכם עכברים בבית.

שימו לב, במידה ומתעורר בכם חשד כי יש לכם עכברים בבית, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד עכברים מקצועי אשר יבחן את המקום ויזהה את המיקום של העכברים במהירות.

איך לוכד עכברים בגבעת שמואל מבצע לכידה של עכברים?

לוכד עכברים בגבעת שמואל מבצע לכידה של עכברים באמצעות שימוש במלכודות שונות וכן באמצעות הכנת תוכנית לכידה מפורטת. לוכד עכברים יודע לזהות את הסימנים אשר העכברים משאירים אחריהם ויש ביכולתו לעקוב אחר המסלול שלהם במטרה ללכוד אותם במהירות רבה.

הנה מספר מלכודות נפוצות אשר לוכד עכברים עושה בהן שימוש:

מלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ עובדת על עקרון לפיו הלוכד מניח פיתיון על מנת ללכוד את העכבר. המלכודת נסגרת במהירות ולכן חשוב ביותר לתת ללוכד מקצועי לבצע את העבודה.

מלכודת כלוב: מלכודת כלוב נחשבת הומנית במיוחד במסגרתה הלוכד תופס את העכבר, מניח אותו במלכודת ולאחר מכן משחרר אותו בטבע.

תיבות האכלה: בהשוואה למלכודות הנ"ל, תיבות האכלה כוללות רעל ולכן על הלוכד להניח את התיבות בחוץ הרחק מבעלי חיים או ילדים מפני חשש להיתקלות עם רעלים.

הנחת פיתיון מתאים: בין אם מדובר על מלכודת קפיץ אן על מלכודת כלוב, לוכד עכברים ידע להניח את הפיתיון המתאים ביותר- בין אם מדובר על במבה או בין אם מדובר על פרוסה של גבינה צהובה.

מהם שלבי לכידת עכברים על ידי לוכד מקצועי?

לוכד עכברים בגבעת שמואל יבצע את הלכידה בהתאם למספר שלבים. 

כעת נפרט אודות השלבים השונים:

שימוש בציוד לכידה מתאים: לוכד עכברים מקצועי ידע לעשות שימוש בציוד לכידה מתאים, בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או על מלכודת כלוב תוך שימוש בפיתיון מתאים.

הנחת המלכודת בצורה מתאימה: לוכד עכברים מקצועי ידע להניח את המלכודת בצורה מתאימה ביותר לא במרכז החדר אלא בפינות על מנת ללכוד את העכבר ביעילות רבה.

הסבר מפורט על הלכידה: לוכד עכברים מקצועי יעניק לכם הסבר מפורט על הלכידה לרבות חשיבות של הוצאת בעלי חיים מהבית על מנת לא להפריע למהלך הלכידה. אמנם אם יש לכם חתולים בבית, הרי הם נחשבים למדבירים מצוינים, אבל במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה, הרי אין תחליף לעבודה יסודית של לוכד עכברים מקצועי.

כאשר תשכרו את השירות של לוכד עכברים מקצועי שיודע לטפל במזיקים והוא יפעל בהתאם לשלבים השונים, תהיו בטוחים כי לא תראו יותר עכברים בסביבה שלכם ותהיה לכם האפשרות להמשיך בשגרת החיים לא חשש מפני היתקלות עם עכברים העשויים לגרום נזקים שונים בבית.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בגבעת שמואל

הלכידה בגבעת שמואל לא מפריעה ולא מזיקה, לא לבני אדם ולא לחיות מחמד, אלא מיועדת לגרום לאי נוחות לעכברים.

כאשר מזמינים לוכד עכברים, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

כל לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול שפועל בגבעת שמואל הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום