לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בבת ים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בבת ים

עכברים זה מטרד שכדאי לטפל בו במהירות ויעילות אחרת הם יכולים להפוך את החיים ללא נעימים במהירות. אנו בחברת פסט-קונטרול מספקים שירותי הדברה ולכידה מגוונים המתאימים לכל כיס ולכל סוגי הלקוחות. אנחנו פועלים בבת ים בזמינות תמידית ונגיע במהרה לכל קריאה בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירות לוכד עכברים בבת ים במקצועיות ויעילות. לכל לכידה של מדביר מיומן תתלווה תעודת אחריות מקיפה עד לעונה הבאה.

שירות לכידת עכברים זהו שירות אשר תושבי בת ים זקוקים לו בשל התפתחות הבנייה בעיר ובשל התקדמות הרכבת הקלה- כתוצאה מכך ניתן לראות עכברים אשר יוצאים מהמחילות שלהם ומחפשים מקומות חמים לשהות בהם. לוכד עכברים בבת ים זהו איש מקצוע אשר ניתן לסמוך עליו כי הוא יעשה שימוש במגוון שיטות לכידה במטרה ללכוד את העכברים.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בבת ים? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בבת ים ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בבת ים

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בבת ים שביצענו לאחרונה

אם יש לכם כל מיני בעיות עכברים בסביבתכם הבית ואתם גרים בעיר בת ים, חברת פסט קונטרול מעניקה שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר והאזור. לוכד עכברים בבת ים נדרש בכל רחבי העיר במגוון של פעולות לכידה והדברה של מכרסמים שונים. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי העכברים מטעם חברת פסט קונטרול ביצעו בבת ים. הטבלה כוללת מחירים ואת אופן ביצוע הלכידה:

פעולות לכידת עכברים שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירת סטודיו בבת יםלוכד העכברים הגיע במהירות לדירה ולכד את העכבר ללא צורך בסריקות.300 ₪
לכידת עכברים במחסן עסק בבת יםלוכד העכברים הגיע ולכד 2 עכברים, לאחר מכן הוסיף והציב תיבות האכלה בשטח המחסן.600 ₪
לכידת עכבר בדיור מוגן בבת יםדווח לנו על עכבר שמסתובב בדיור מוגן ברעננה, לוכד העכברים הגיע למקום וביצע סריקות מקיפות, לאחר מכן איתר ולכד את העכבר במטבח חדר האוכל.500 ₪
לכידת עכבר במסעדה בבת יםלוכד העכברים הגיע למסעדה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪

הזמנת לוכד עכברים בבת ים- 24 שעות ביממה

שימו לב, עכברים נחשבים למזיקים אשר ניתן להבחין בהם לרוב בשעות הלילה ולכן כדאי שיהיה לכם את מספר הטלפון של לוכד עכברים בבת ים במכשיר הסלולרי שלכם על מנת ליצור עימו קשר לצורך הגעה למקום ולכידה מקצועית.

למה חשוב שיהיה לכם את מספר הטלפון של לוכד העכברים?

מניעת רמת נגיעות גבוהה: לא משנה אם מדובר בשעות הערב המוקדמות או שעות הלילה המאוחרות, חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים כמה שיותר מוקדם על מנת למנוע רמת נגיעות גבוהה.

שימוש בחומרים באישור המשרד להגנת הסביבה: ישנם מקרים בהם יהיה צורך לעשות שימוש בחומרים המכילים רעל לצורך לכידה. מכאן, לוכד עכברים מקצועי יעשה שימוש בחומרים באישור מטעם המשרד להגנת הסביבה. 

הפעלת מלכודות מתאימות: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי ידע כיצד להפעיל את המלכודות בצורה הטובה והבטוחה ביותר. בין אם מדובר על מלכודת מורכבת כמו מלכודת קפיץ או בין אם מדובר על מלכודת כלוב.

מתי יש צורך בהזמנת לוכד עכברים בבת ים?

מרבית האנשים בוחרים להזמין לוכד עכברים בבת ים כאשר הם מבחינים ברמת נגיעות גבוהה של עכברים בבית ואינם יכולים להתמודד עם זאת ומעדיפים במקום לנסות ללכוד את העכברים לבד להזמין שירות מקצועי. עם זאת,  כאשר אתם מזמינים לוכד עכברים בדקה ה90 אתם לא פותרים את הבעיה באופן קבוע אלא מדובר בפתרון זמני בלבד. 

מתי יש צורך להזמין לוכד עכברים?ֿ

בעלי מסעדה או בית קפה: אם אתם מנהלים מסעדה או בית קפה, הרי ההמלצה היא לא להזמין לוכד עכברים רק כאשר הבחנתם בעכברים במקום אלא להקדים תרופה למכה ולהזמין לוכד עכברים זמן רב מראש על מנת למנוע את ההופעה של העכברים. ביכולתו של הלוכד להניח תיבות האכלה הכוללות רעל על מנת למנוע רמת נגיעות גבוהה.

מגורים בשכונות ותיקות: במידה ואתם מתגוררים בשכונה ותיקה בבת ים שבה לא נעשה טיפול נגד מכרסמים הכולל לכידה, הרי גם במקרה הזה, רצוי להזמין לוכד עכברים מקצועי. 

כך או אחרת, חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בעל ניסיון רב בתחום אשר בקיא בסוגי המלכודות תוך בחירת המלכודת המתאימה ביותר.

האם אפשר לעצור את העכברים להיכנס לדירה שלכם?

מגורים עם מכרסמים כמו עכברים אינם ברירת מחדל ולכן ניתן בהחלט לעצור את ההגעה שלהם לדירה שלכם וכך לדאוג לשיפור איכות החיים שלכם.

רגע לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים בבית ים, ישנן מספר פעולות אשר ניתן לבצע על מנת לגרום להם לא להופיע יותר בבית שלכם:

איטום סדקים: באמצעות איטום סדקים בצורה מקצועית, בהחלט ניתן למנוע את ההופעה של העכברים בבית שלכם.

הקפדה על סגירת מזונות בארונות המטבח: אם אתם לא רוצים שעכברים יהיו השותפים שלכם באכילה, הרי חשוב ביותר להקפיד על סגירת מזונות בארונות המטבח. 

סגירת פחי אשפה: נוסף על כך, אם אם מתגוררים בבית משותף, הרי חשוב ביותר להקפיד על סגירה של פחי האשפה על מנת למנוע מהעכברים להיות שם ולאכול שאריות מזון ואחר כך להגיע לבית שלכם ולהפיץ מחלות.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בבת ים

כאשר מזמינים לוכד עכברים בבת ים, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

בפסט קונטרול משתדלים להגיע בתוך שעה לכל קריאה בכל חלקי העיר בבת ים.

לרוב אין צורך, מספיק להניח כמה מלכודות, אך במקרים קשים ניתן להשתמש בחומרים כימיים וביולוגיים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום