לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים באשקלון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים באשקלון

תושבים באשקלון, אם נתקלתם בעכבר מטייל לכם בבית או בעסק ונמאס לכם ממכרסמים שמתרוצצים בסביבתכם זה הזמן להזמין לוכד עכברים בירושלים. לוכד מיומן המסופק על ידי חברת הדברה מקצועית. אנו בפסט-קונטרול מספקים לוכד עכברים בעיר אשקלון מסביב לשעון עם הגעה מהירה לכל מקום בעיר כך שאין לכם מה לחשוש אם נתקלתם בעכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים באשקלון דרך פסט-קונטרול.

אם אתם חושדים שיש לכם עכברים בבית,  בין אם מדובר על שמיעה של קולות כרסום או אתם מבחינים במזונות חסרים, כל הסימנים מעידים שיש לכם עכברים בבית וחשוב ביותר להזמין לוכד עכברים באשקלון. הגעת לוכד עכברים מנוסה תאפשר לכם לדעת כי הוא יבחר את שיטת הלכידה הטובה ביותר.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי באשקלון? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות באשקלון ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים באשקלון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים באשקלון שביצענו לאחרונה

שירות לוכד עכברים באשקלון הוא שירות נפוץ מאוד בקרב תושבי העיר, עקב התפתחותה התמידית ישנם הרבה היתקלויות בעכברים הצצים מתוך אזורים אלו, לכן חשוב לסמוך על חברת הדברה המספקת שירותי לוכד עכברים מקצועי שידאג להיפטר מכל בעיית מכרסמים בבית או בעסק, אנו בפסט-קונטרול פועלים באשקלון כבר שנים רבות וביצענו פעולות לכידה רבות בעיר.
לפניכם טבלה הכוללת את חלק מאותן פעולות לכידת עכברים שביצענו בעיר ומחיריהן:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה באשקלון:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירת גג באשקלוןנקראנו לדירת גג. לוכד העכברים הגיע ואיתר במהרה את העכבר. 300 ₪
לכידת עכבר במשרד קטן באשקלוןלוכד העכברים הגיע למשרד, ולאחר סריקת האזור, איתר את מקום העכבר, ופעל לתפיסתו באופן זריז ומהיר תוך שימוש במלכודת. 400 ₪
לכידת מספר עכברים בבית קפה באשקלוןלוכד העכברים הגיע לבית הקפה הקטן בצפון אשקלון, ומיקם באופן אסטרטגי מספר מלכודות, העכברים נלכדו.650₪

האם אפשר ללכוד עכברים באמצעות אמצעי לכידה ביתיים?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט אמצעי לכידה ביתיים המיועדים ללכידת עכברים כמו למשל מלכודת דבק. קיימת אפשרות להכין מלכודת דבק ביתית להמתין מספר ימים עד מותם של העכברים. אמנם הכנה של מלכודת ביתית עשויה לחסוך לכם זמן וכסף, אך אין תחליף לעבודה מקצועית של לוכד עכברים אשר ביכולתו לזהות במהירות את מסלולם של העכברים ולהביא ללכידה שלהם במהירות רבה. 

במידה ואתם מחפשים אחר פתרון טבעי להרחקה של עכברים בבית, הרי כדאי לכם לנסות ולעשות שימוש בשמן מנטה- העכברים אינם אוהבים את השמן וכדאי לכם לטפטף מספר טיפות באזורי הכניסה לבית במטרה למנוע מהם להגיע למקום. 

עם זאת, כאשר אתם מוצאים את עצמכם מסתבכים בבחירת מלכודת או לא יודעים כיצד לתפעל מלכודת קפיץ, יש חשיבות רבה לפנות לשירות של לוכד עכברים באשקלון. בניגוד אליכם, לוכד עכברים מקצועי יודע כיצד להפעיל את המלכודות השונות וכמובן לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. ביכולתו גם לדעת כיצד להפעיל מלכודת קפיץ בלי להיפגע.

מהם אמצעי הלכידה הטובים ללכידת עכברים?

במידה זיהיתם כמות גדולה ביותר של עכברים, הרי לוכד עכברים באשקלון יבחר לעשות שימוש ברעל על מנת למגר את הופעת העכברים.

ישנן מספר נקודות חשובות אשר כדאי להביא בחשבון בעת השימוש ברעל:

הרעל אינו הורג את העכברים באופן מיידי: לוכד עכברים מקצועי יביא בחשבון כי הרעל אינו הורג את העכברים באופן מיידי אלא העכברים מוצאים את מותם תוך מספר ימים.

שימוש ברעל בצורה בטוחה: לוכד עכברים מקצועי יעשה שימוש ברעל בצורה בטוחה ויבחר להניח את הרעל בתוך תיבת האכלה. 

רק לוכד מקצועי בעל רישיון יניח את הרעל: הנחת הרעל תעשה בצורה מקצועית באמצעות לוכד עכברים מקצועי בעל רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. הלוכד יוודא כי הרעל מונח בתיבת האכלה ובה אין גישה לילדים. חשוב לוודא כי אתם מזמינים לוכד עכברים מקצועי אשר לו רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. רק לוכד מקצועי ובעל ניסיון רב יבצע את העבודה בצורה בטוחה תוך שימוש באמצעי הגנה על מנת לא לספוג את הרעל.

כמה עולה לכידת עכברים?

יש לכם עכברים בבית? אין ספק כי הימצאות של עכברים בבית עשויה לגרום לכם פחדים רבים וחשש מפני מחלות- העכברים מעבירים מחלות רבות ולכן חשוב ביותר לא לקחת את הסיכון ולהזמין לוכד עכברים  באשקלון מנוסה אשר יגיע במהירות רבה, בין אם מדובר על שעת לילה או בין אם מדובר על שעת בוקר מוקדמת.

הזמנת חברת הדברה מקצועית ללכידת עכברים באשקלון תעלה לכם בין 300- 500 שח וייתכן כי תיתכן תוספת תשלום עבור שירות הכולל פינוי פגרים. באשר לבתים משותפים בהם יש צורך בטיפול באזורים משותפים כמו ביובים או חדרי אשפה, הטיפול עשוי לנוע בין 400 שח- 600 שח. לגבי האחריות, נהוג להעניק אחריות של חודש מרגע סיום הלכידה. חשוב ביותר לוודא כי אין מדובר על מחיר גבוה יתר על המידה ולכן כדאי לבצע השוואת מחירים במטרה לבחור את המחיר המתאים ביותר. ביצוע השוואת מחירים תאפשר לכם לדעת בדיוק כמה תשלמו עבור הלכידה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים באשקלון

אם לא ניתן ללכוד את העכבר באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהעכבר אכן נלכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו באשקלון עומד על כחצי שעה.

מחיר לכידת עכברים באשקלון נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום