לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים באשדוד

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים באשדוד

תושבי אשדוד היקרים, אם נתקלתם בעכברים רצים לכם בבית או שראיתם עכברים בפינת העסק ונמאס לכם כבר שהם שנמצאים בסביבתכם, זה הזמן להזמין לוכד עכברים באשדוד המסופק על ידי חברת הדברה וותיקה. אנו בפסט-קונטרול מספקי שירותי לוכד עכברים באשדוד מסביב לשעון ובכל ימות השבוע עם הגעה מהירה לכל מקום בעיר כך שאין לכם מה לחשוש אם נתקלתם בעכבר בסביבתכם. הזמינו עכשיו לוכד עכברים באשדוד דרך פסט-קונטרול.

עכברים נחשבים למכרסמים מפחידים למדי והחשש מפני מפגש עימם מצריך מכם להיות מוכנים לצורך הזמנת לוכד עכברים באשדוד. כאשר תזמינו לוכד עכברים באשדוד בעל ניסיון רב, תוכלו לנשום לרווחה ולדעת כי  הוא יבחר את המלכודת המתאימה ביותר ולא תראו יותר עכברים בבית.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי באשדוד? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות באשדוד ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים באשדוד

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים באשדוד שביצענו לאחרונה

יש לנו שירות לוכד עכברים באשדוד במיוחד עקב ריבוי המקרים בקרב תושבי העיר, עקב התפתחותה התמידית ישנם הרבה היתקלויות בעכברים ובכל מיני חולדות, לכן חשוב לסמוך על חברת הדברה המבצעת שירותי לוכד עכברים באשדוד שתדאג להיפטר מכל בעיית מכרסמים בבית או בעסק. אנו בפסט-קונטרול פועלים באשדוד כבר שנים רבות וביצענו פעולות לכידה רבות של עכברים.
לפניכם טבלה הכוללת את חלק מאותן פעולות לכידת עכברים שביצענו בעיר ומחיריהן:

פעולות לכידת עכברים שביצענו לאחרונה באשדוד:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכברים במחסן בית באשדודלוכד העכברים הגיע ולכד 2 עכברים בעזרת מלכודות.600 ₪
לכידת עכבר בדירה מחולקת באשדודלוכד העכברים הגיע במהירות לדירה ולכד את העכבר בין המחיצות.300 ₪
לכידת עכבר בפלאפל באשדודלוכד העכברים הגיע לדוכן ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪

כמה תשלמו עבור לכידת עכברים?

יש לכם עכברים בבית והמלכודות הביתיות אינן יעילות מספיק? במקרה הזה, חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים באשדוד. רק לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יסייע לכם ללכוד את העכברים באמצעות שימוש במלכודת איכותית. המחיר עבור לכידת עכברים יקבע בהתאם לשיטת הלכידה ואופי עבודתו של לוכד עכברים. 

המחיר יקבע בהתאם לפרמטרים שונים אשר נציג כעת:

משך העבודה: לכידת עכברים עשויה להיות פעולה פשוטה במידה ולוכד העכברים יודע בדיוק היכן נמצאים העכברים. לעומת זאת, במידה ואין לו אפשרות לדעת היכן הם מצויים ויש צורך באיתור מורכב, הרי תשלמו על כך יותר. 

שעת הביקור: נוסף על זאת, המחיר יקבע גם בהתאם לשעת הביקור- האם מדובר בשעת לילה מאוחרת או שמא מדובר על שעת בוקר מוקדמת. במידה ומדובר בשעות ביקור שאינן רגילות,הרי תשלמו יותר.

לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יתחיל את עבודתו באמצעות איתור העכברים תוך יכולת לזהות את הסימנים המעידים על הימצאות העכברים בבית כמו גללי צואה או שמא סימני נשיכה.

איך לתפוס עכבר בבית?

חושדים כי יש לכם עכבר בבית? במקרה בו ראיתם עכבר בבית, הרי ישנן פעולות שונות אשר באפשרותכם לעשות טרם הזמנת לוכד עכברים באשדוד.

שימו לב מה עליכם לעשות:

סגרו את העכבר בחדר: במידה וראיתם את העכבר בחדר מסוים, ההמלצה היא לסגור את הדלת וכן לסגור את כל החלונות והדלתות. המטרה שלכם היא לבודד את העכבר עד להגעה של לוכד העכברים. בו ברגע שהלוכד יגיע, הרי תהיה לו אפשרות ללכוד את העכבר בקלות יתרה. 

הכנה של מלכודת ביתית: נוסף על כך, במידה ולא מדובר על כמות גדולה של עכברים, הרי תהיה לכם האפשרות להכין מלכודת ביתית. הכנה של מלכודת ביתית תאפשר לכם ללכוד את העכבר תוך שימוש באמצעים ביתיים.  עם זאת, נדגיש כי אין תחליף לעבודה של לוכד עכברים מקצועי ומלכודת ביתית אינה מהווה ערובה ללכידה מקצועית של העכברים. 

התקשרו מיד ללוכד עכברים מקצועי: אם ראיתם עכבר בבית, ההמלצה היא להתקשר מיד ללוכד עכברים מקצועי אשר יגיע עם המלכודת המתאימה ביותר ללכידה של העכבר בבית.

מהן מלכודות קטלניות ללכידת עכברים?

לוכד עכברים באשדוד יעשה שימוש במלכודת המתאימה ביותר ללכידת עכברים. נציין כי קיימות מלכודות שונות לרבות מלכודת כלוב או מלכודת קפיץ וכמן כן ישנן שיטות כמו הדברה אלקטרונית המיועדת ללכידה של עכברים באמצעות תדרים המפיקים רעשים הגורמים לעכברים לעזוב את המקום. 

לצד המלכודות הנ"ל ישנן  מלכודות הכוללות רעל הנחשבות קטלניות במיוחד וגורמות למותם של העכברים.

מהן מלכודות קטלניות?

שימוש ברעל עכברים: על מנת לבצע לכידה של עכברים, ניתן לעשות שימוש ברעל אשר גורם לעכברים למצוא את מותם תוך מספר ימים. שימו לב, הנחת הרעל מיועדת אך ורק עבור לוכד מקצועי, שכן ביכולתו להניח את הרעל בצורה מקצועית ויעילה. ביכולתו לבחור את המקום המתאים ביותר להניח את הרעלים.

סכנה לבני אדם: מלכודת קטלנית הכוללת רעל מהווה סכנה לבני אדם ולכן קיימת חשיבות רבה לבחור לוכד עכברים מקצועי אשר ידע היכן להניח את המלכודת על מנת לא לגרום לבעלי חיים או פעוטות להיחשף לרעלים שונים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים באשדוד

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק באשדוד שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר באשדוד של לכידת עכברים נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אם לא ניתן ללכוד את העכבר באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהעכבר אכן נלכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום