לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים באילת

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים באילת

יש לכם סימנים של עכברים במטבח? אתם חושדים שיש עכבר בבית או בבית העסק? אתם לא צריכים לדאוג עוד שנייה אחת, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים באילת של חברת פסט קונטרול. אנחנו פועלים בעיר 24/7 ונגיע במהרה לכל קריאה בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל רחבי העיר אילת עם אחריות ובמקצועיות.

עכברים נכנסים לבית עשויים לגרום לבעיות תברואה וגם לבעיות אסתטיות. אם אתם רוצים להימנע מכך ולהרגיש בטוחים, יש להזמין לוכד עכברים באילת. הזמנה של לוכד עכברים מקצועי תסייע לכם להרגיש בטוחים ולדעת כי העכברים לא יהוו מטרד עבורכם.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי באילת? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות באילת ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים באילת

ם

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים באילת שביצענו לאחרונה

פסט קונטרול היא חברה המטפלת לכם בכל המקרים בהם יש לכם בעיות מכרסמים שונות ובעיקר עכברים. אנחנו מעניקים שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר אילת. לוכד עכברים נדרש בכל רחבי העיר במגוון של פעולות לכידה והדברה. הזמינו עכשיו לוכד עכברים באילת ותפטרו מהמכרסמים אם זה בבית, במלון או בעסק. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות של לוכדי עכברים באילת מטעם חברת פסט קונטרול, כולל מחירים ואופן ביצוע הלכידה.

פעולות לכידת עכברים באילת שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בבית פרטי באילתלוכד העכברים ביצע סריקות בבית על מנת לאתר את העכבר, בסופו של דבר הצליח הלוכד לאתר וללכוד אותו והציב גם מלכודות נוספות במקומות אסטרטגיים בשטח הבית.500 ₪
לכידת עכבר במסעדה באילתלוכד העכברים הגיע למסעדה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכבר בדירה באילתלוכד העכברים הגיע למקום במהירות וביצע סריקה קצרה שאחריה לכד את העכבר מתחת לאחד הרהיטים בסלון.450 ₪

איך תרחיקו את העכברים מהבית שלכם?

רגע לפני שאתם קוראים לשירות של לוכד עכברים באילת, ישנן מספר פעולות אשר תוכלו לעשות על מנת להרחיק את העכברים מהאזור. כעת נפרט על הפעולות השונות:

הקפדה על ניקיון: בבואכם להרחיק את העכברים מהבית שלכם, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון ותחזוקה. ככל שתשמרו יותר על ניקיון, כך לא תראו עכברים בסביבה שלכם. ההמלצה היא לכסות את הפח ולהקפיד על טאטוא ושטיפה של הבית אחת בשבוע.

איטום: יתרה מזאת, חשוב ביותר להקפיד על איטום חלקים שונים בבית המהווים מקור כניסה לעכברים. אם יש לכם רשת בבית,הרי לקראת עונת החורף כדאי לבחון את תקינות הרשת.

האם יש דרך הומנית ללכוד עכברים?

אמנם לכידת עכברים עשויה לכלול במקרים מסוימים שימוש ברעל, אבל חשוב שתדעו כי היום קיימות דרכים אחרות ללכידה של עכברים המאפשרות ללכוד את העכברים ולהרחיק אותם מהבית ללא כל פגיעה בהם. בהשוואה לשיטות לכידה אחרות, הדברה אלקטרונית נחשבת לשיטה הומנית אשר המטרה שלה היא להרחיק את העכבר מהסביבה.

לוכד עכברים באילת יפעיל את המכשיר המחובר לשקע חשמלי ופולט גלי אולטרה סאונד בתדר גבוה אשר גורמים הפרעה לעכבר וגורמים לו להסתלק מהמקום. נציין כי רק לוכד עכברים מקצועי ידע ללכוד את העכבר באמצעות שימוש בהדברה אלקטרונית ולאפשר לכם לדעת כי העכבר לא יהווה מטרד עבורכם. כאשר תזמינו לוכד עכברים בעל ניסיון רב בתחום תדעו כי בחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר לביצוע המשימה.

הנה מספר יתרונות לבחירה של הדברה אלקטרונית:

ללא כל פגיעה בעכבר: הדברה אלקטרונית אינה גורמת נזק לעכבר אלא מאפשרת ללכוד אותו תוך שחרור בטבע.

ללא הפרעה לבני האדם: יתרה מזאת, בהשוואה לאמצעי לכידה אחרים אשר עשויים לגרום להפרעה לבני האדם, הצלילים הנשמעים גורמים להפרעה רק לעכברים ואינם מפריעים לבני האדם ולכן מדובר באמצעי לכידה בטוח לשימוש על ידי לוכד מקצועי אשר לו ניסיון רב בתחום.

אילו מלכודות ביתיות קיימות ללכידת עכברים באילת?

אם החלטתם בכל זאת לנסות ללכוד את העכבר בכוחות עצמכם ולא להסתמך על השירות של לוכד עכברים באילת תוכלו לעשות שימוש במגוון מלכודות ביתיות הניתנות לרכישה בחנויות שונות או אפילו תוכלו להכין מלכודות שונות בעצמכם על מנת ללכוד את העכבר. נציין כי אין מדובר בתחליף לעבודתו המקצועית של לוכד עכברים מקצועי ומיומן בתחום. 

אילו מלכודות ביתיות תמצאו?

מלכודת דבק: מלכודת דבק מבוססת על משטח מדביק. יש להביא בחשבון כי אין מדובר בשיטה המונית אלא בשיטה הגורמת סבל רב לעכבר בניסיון להימלט מהמלכודת. השיטה כרוכה בסבל רב וכאבים עבור העכברים- העכברים נאלצים לכרסם את גופם בניסיון להיחלץ ממלכודת.

שימוש בארגז: מלכודת ביתית נוספת היא שימוש בארגז. ניתן ללכוד את העכבר באמצעות שימוש בארגז שוכב על הצד.

שימוש בקבוק מים: מלכודת ביתית נוספת היא שימוש בבקבוק מים לטובת לכידה של העכבר. לצורך הכנת מלכודת יש צורך בגומיות , מקלות וסכין יפני. באמצעות שימוש בסכין חותכים את הבקבוק, אחר כך באמצעות מברג יש לבצע חור על מנת לאפשר את ההכנסה של המקלות. בשלב הבא קושרים את הפקק של הבקבוק באמצעות הגומיות ועושים שימוש בגומיה נוספת על מנת לפתוח את הבקבוק ולאפשר לעכבר להיכנס למלכודת ולאחר מכן לבצע סגירה מהירה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים באילת

בפסט קונטרול משתדלים להגיע בתוך שעה לכל קריאה בעיר.

כאשר מזמינים לוכד נחשים, התמחור מתבצע בהתאם לזמן העבודה, לסוג הנחש, ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את הבעייה. 

כן, אנחנו מעניקים אחריות לשנה עם כל הדברה או הרחקה שאנו מבצעים בעיר הדרומית וסביבתה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום