לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בתל אביב

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בתל אביב

גרים בתל אביב? חושבים שיש לכם חולדה בבית, במשרד או בחצר? מחפשים לוכד חולדות בזמינות מיידית? לוכד חולדות בתל אביב של חברת ההדברה המקצועית, פסט-קונטרול,  כאן כדי לפתור לכם את בעיית החולדות. אנחנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח בתל אביב, ומגיעים מהר לכל מקום. הלוכדים שלנו יסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית ואף במקרה הצורך יציבו מלכודות נוספות. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בתל אביב.

חולדות גורמות נזק רב לבית. אם גיליתם שיש לכם חולדה בבית ואתם צריכים להיעזר בשירות של לוכד חולדות בתל אביב, הרי חשוב ביותר לבחור לוכד מנוסה בתחום. כאשר תבחרו לוכד מנוסה בתחום, תדעו כי מדובר באיש מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום וביכולתו לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בתל אביב? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בתל אביב ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בתל אביב

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בתל אביב שביצענו לאחרונה

לכידת חולדות בפריסה ארצית ובפרט בתל אביב היא שירות מצויין של חברת פסט-קונטרול. אחד המקומות הנפוצים בהם אנו מספקים את שירותינו הוא העיר תל אביב, סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום שביצעו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו. הזמינו עכשיו שירות לוכד חולדות בתל אביב.


אני מציגים לפניכם טבלה המציגה פעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה בעיר, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות בתל אביב שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בעסק בתל אביבבעל העסק הזמין לכידת חולדה ממחסן העסק, לוכד החולדות הגיע, לכד את החולדה ואטם גם את המחילה שלה.600 ₪
לכידת חולדה בבית פרטי בתל אביבלוכד החולדות הגיע במהירות לבית, איתר את החולדה בחדר המדרגות ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה באתר בנייה תל אביבלוכד החולדות הגיע לאתר ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪

על הנזקים של החולדות

חולדות גורמות לשורה ארוכה של נזקים ולכן חשוב ביותר להזמין את השירות של לוכד חולדות בתל אביב. כעת נמנה את הנזקים אשר החולדות גורמות:

כרסום של פריטים שונים: החולדות אחראיות על כרסום פריטים שונים כמו למשל עץ או נייר וגם בד.

כרסום של רהיטים: נוסף על זאת, החולדות יכולות גם לכרסם רהיטים ולכן אם הבחנתם בחולדה בבית שלכם, יש אפשרות כי החולדה תכרסם את הרהיטים ועל מנת להימנע מכך חשוב ביותר לבצע לכידה מקצועית בתחום.

כרסום של חוטי חשמל: נוסף על זאת החולדה עשויה לכרסם חוטי חשמל ולהעמיד בסכנה את הדיירים בבית.

העברה של מחלות: יתרה מכך, החולדה יכולה להעביר מחלות שונות ולכן חשוב ביותר לבצע את הלכידה של החולדה על ידי לוכד חולדות מנוסה.

אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם סובלים משורה ארוכה של נזקים כתוצאה מהימצאות של חולדה בבית, הרי ראוי להזמין לוכד חולדות מקצועי בתחום. כאשר תזמינו לוכד חולדות מקצועי, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי הוא יעשה שימוש באמצעי לכידה מקצועיים לטובת הלכידה של החולדה.

למה החולדה מגיעה לבית שלכם?

אם מצאתם חולדה בבית שלכם, הרי חשוב ביותר לדעת איך החולדה הגיעה לשם. 

רגע לפני שאתם מזמינים לוכד חולדות בתל אביב, חשוב ביותר להבין למה החולדה מגיעה לבית שלכם. הנה מספר סיבות:

פריטי מזון לא מאוחסנים: אם אתם מאחסנים את פריטי המזון שלכם בחוץ ולא בתוך ארונות, הרי קחו בחשבון כי תראו חולדות בבית שלכם.

כרסום רהיטים: נוסף על זאת, החולדות נוטות לכרסם רהיטים ולכן חשוב ביותר במקומות כמו מחסנים לדאוג להגעה של לוכד חולדות מקצועי, זאת במטרה לא להגיע למצב בו החולדה תכרסם את כל הרהיטים.

כך או אחרת, אם מצאתם חולדה בבית שלכם, חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות מקצועי בתחום. רק לוכד חולדות מקצועי בתחום יהיה אחראי ויגיע עם אביזרי הלכידה המתאימים ביותר ללכידה של חולדות.

אילו מלכודות לכידה ניתן למצוא?

לוכד חולדות בתל אביב יעשה שימוש במגוון רחב של מלכודות לכידה. בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט מלכודות לכידה וכעת נפרט על המלכודות השונות:

תיבות האכלה הכוללות רעל: לוכד מקצועי יעשה שימוש בתיבות האכלה הכוללת רעל. החולדה תאכל מהפיתיון המורעל וכך תמצא את מותה.

מלכודת כלוב: נוסף על זאת, לוכד מקצועי יעשה שימוש גם במלכודת כלוב. כאשר הוא יעשה שימוש במלכודת כלוב, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי לא תראו חולדות יותר. הלוכד יציב בתוך המלכודת פיתיון על קרס ובאמצעות הפיתיון הוא יבצע את הלכידה.

מלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ כוללת הנחה של פיתיון על הלשונית של המלכודת במטרה ללכוד את החולדה. כאשר החולדה נכנסת למלכודת המלכודת נסגרת בצורה אוטומטית על הראש של החולדה.

הלוכד יגיע אליכם יבחן את מקום הימצאותה של החולדה ורק אז יחליט על המלכודת המתאימה ביותר בהתאם למיקום ולמקום בו החולדה נמצאת. לוכד חולדות מקצועי ידע לבחור את המלכודת הטובה והאיכותית ביותר וכך לאפשר לכם להיות רגועים ולדעת כי לא תראו יותר חולדות בבית.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בתל אביב

הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה נלכדה ושהשטח נקי מחולדות אחרות.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום