לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות ברחובות

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות ברחובות

גרים ברחובות ומחפשים לוכד חולדות דחוף, מעכשיו-לעכשיו? כדאי מאוד שלא תתמהמהו, לוכד חולדות ברחובות של חברת ההדברה המקצועית פסט קונטרול מחכה לקריאה מכם בזמינות מסביב לשעון. לוכדי החולדות שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח ברחובות. המדבירים שלנו מגיעים מהר לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד את חולדה שנתקלתם בה בסביבתכם. הזמינו עכשיו לוכד חולדות ברחובות.

זקוקים ללכידה של חולדות ברחובות? שירות לכידה ברחובות זמין עבורכם בכל שעות היממה בין אם מדובר בשעות הבוקר או בין אם מדובר על שעות הערב. לוכד חולדות מקצועי יגיע אליכם בכל שעה לצורך  לכידה איכותית ואתם תהנו משירות מקצועי ואמין. לוכד חולדות יגיע מצויד בהמלצות וניסיון רב. לכידה מתבצעת באמצעות מלכודות שונות תוך שימוש בציוד חדש.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות ברחובות? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות ברחובות ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות ברחובות

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות ברחובות שביצענו לאחרונה

אצלנו בחברת פסט-קונטרול מספקים שירותי לכידת חולדות בפריסה מדן ועד אילת, אחת המקומות הנפוצים ביותר בהם אנו מספקים את שירותינו היא העיר הרחובות. לאורך שנים סייענו לתושבי העיר עם שירות לוכד חולדות בזמינות מיידית על ידי לוכדים מקצועיים ובעלי ניסיון וותק רב בתחום. ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לוכד חולדות ברחובות שבוצעו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה ברחובות:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במשרד ברחובותהחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה במקלט ברחובותלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים ברחובותלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪

רגע לפני לכידת חולדות- מה חשוב לדעת?

רגע לפני שאתם מזמינים לוכד חולדות ברחובות חשוב ביותר להיות מודעים למספר פעולות אשר יסייעו לכם להיות מוכנים לקראת הלכידה בצורה הטובה ביותר:

הקפידו לבדוק סימני זיהוי: ניתן לזהות חולדות בבית באמצעות מספר אמצעי זיהוי שונים כמו למשל גללי צואה, סימני נשיכה המופיעים על חפצים רבים וכמובן מפגש עם חולדות. בבואכם להבחין בסימנים שונים, מהרו להזמין לוכד חולדות מקצועי.

המיקום של החולדות: חשוב ביותר לציין בפני הלוכד היכן נמצאות החולדות- האם החולדות נמצאות בבית או שמא הן נמצאות מחוץ לבית. כאשר החולדות נמצאות מחוץ לבית, הרי הלוכד יכול לבחור לעשות שימוש ברעל המצוי בתוך תיבת האכלה הרחק מהישג ידם של ילדים קטנים. 

לכידת פגרים: לעיתים ישנם מצבים בהם ניתן למצוא פגרים של חולדות. לוכד חולדות מקצועי יפעל לפינוי פגרים במהירות האפשרית. 

לוכד חולדות מקצועי לא יהסס לענות לכם על כל השאלות שלכם תוך מתן תשובות מקיפות במטרה שתוכלו לקבל את כל המידע לגבי לכידת חולדות בבית.

למה חשוב לבצע פינוי פגרים של חולדות במהרה?

גיליתם חולדות בבית שלכם? אם התשובה חיובית, הרי יש למהר ולהזמין למקום לוכד חולדות ברחובות. לוכד חולדות מקצועי יגיע עם מלכודת מתאימה ללכידה של חולדות תוך ביצוע פעולת הלכידה במהירות רבה. עם זאת, ישנם מקרים בהם יהיה צורך לבצע פינוי פגרים של חולדות. במקרה הזה, לוכד חולדות יפעל במהירות רבה על מנת למגר את הופעת הריח. 

אם הלוכד לא יבצע את הפעולה במהירות, הרי הריח עשוי להתפשט לתקופה ארוכה. יתרה מזאת, כאשר מדובר על מקום לח, הרי הריח יהיה חזק בהשוואה למקום שאינו לח. זאת ועוד, הריח של הפגרים אינו מהווה סכנה אבל עשוי למשוך למקום מזיקים נוספים העשויים להוות מטרד ולכן  יש חשיבות רבה לבצע את הפינוי כמה שיותר. פינוי פגרים יתבצע אך ורק על ידי לוכד מוסמך אשר לו ניסיון רב בתחום. 

פינוי פגרים אשר יתבצע על ידי לוכד חולדות אשר זכה להמלצות רבות יאפשר לכם לדעת כי לא תראו יותר חולדות בבית ולא תחששו מפני המפגש עם החולדות.

האם אפשר למנוע הגעה של חולדות לבית?

סובלים מהופעת חולדות בבית? שימו לב, אין מדובר על  דבר קבוע ולכן יש באפשרותכם לנקוט במספר פעולות על מנת להימנע מהימצאות של חולדות בבית שלכם. כעת נציין את הפעולות השונות שיש לעשות:

סידור הצמחייה: על מנת להימנע מהופעה של חולדות, חשוב ביותר להשקיע בסידור הצמחייה. ככל שתקפידו לסדר את הצמחייה בצורה טובה, הרי תמנעו מחולדות בחצר הבית.

הקפידו לסגור את המזון בתוך אריזות: נוסף על זאת, חשוב ביותר להקפיד ולסגור את המזון בתוך אריזות סגורות על מנת לא לאפשר לחולדות להגיע לשאריות המזון. 

הנחת רעל בתוך הביוב: חולדות מגיעות מהביוב ולכן אפשר לקרוא לשירות של לוכד חולדות של חברת הדברה מקצועית לצורך הנחת רעל בתוך הביוב. הנחת רעל בתוך הביוב תסייע למיגור הופעה של החולדות. 

שימו לב, אם סידור הצמחייה וסגירת המזון אינו מונע הופעה של חולדות, הרי הזמנת לוכד חולדות ברחובות תפתור לכם את הבעיה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות ברחובות

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע ברחובות, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק ברחובות שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

הלוכד ברחובות יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום