לקבלת יעוץ ללא עלות

 לוכד חולדות בראשון לציון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי  לוכד חולדות בראשון לציון

ראיתם סימנים לחולדה בבית או בחצר? מחפשים לוכד חולדות מעכשיו-לעכשיו שיכול להגיע עד אליכם לבית? הזמינו עכשיו לוכד חולדות בראשון לציון עם חברת ההדברה המקצועית פסט-קונטרול. לוכדי החולדות שלנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח. אנחנו מגיעים מהר לכל מקום בעיר ונסייע לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בבית, בחצר או בבית העסק. במקרים שיש צורך נציב מלכודות נוספות עד לתפיסת החולדה. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בראשון לציון.

במידה והבחנתם בחולדה בבית, בחולדה בבית, הרי חשוב ביותר לא לחכות אלא להזמין שירות של לוכד חולדות בראשון לציון. לוכד חולדות מקצועי יגיע למקום ויבצע את הלכידה של החולדה לפני גרימת נזק משמעותי.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בראשון לציון ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בראשון לציון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בראשון לציון שביצענו לאחרונה

אנו מספקים את שירותי ההדברה והלכידה שלנו וכמובן גם שירות לכידת חולדות בראשון לציון כבר שנים רבות. אצלנו בפסט-קונטרול מספקים גם שירותים בפריסה ארצית וגם בזמינות מיידית כל ימות השבוע. לאורך השנים סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות בראשון לציון על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. את המשימה ביצענו פעם אחר פעם בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את כל לקוחותינו בעיר.
אנו מגישים בזאת טבלה המציגה חלק קטן ממגוון פעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה והעלות:

פעולות לכידת חולדות בראשון לציון שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת חולדה באתר הנצחה בראשון לציוןלוכד החולדות הגיע לאתר ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בעסק בראשון לציוןבעל העסק הזמין לכידת חולדה ממחסן העסק, לוכד החולדות הגיע, לכד את החולדה ואטם גם את המחילה שלה.600 ₪
לכידת חולדה בבניין בראשון לציוןלוכד החולדות הגיע במהירות לבניין, איתר את החולדה בחדר המדרגות ולכד אותה.500 ₪

אילו נזקים חולדות גורמות?

רגע לפני הזמנת לוכד חולדות בראשון לציון, חשוב ביותר להתוודע לנזקים אשר חולדות גורמות בבתים. 

כעת נציין בפניכם את הנזקים השונים אשר החולדות גורמות:

כרסום פריטים בבית: חולדות מכרסמות פריטים שונים בבית אשר עשויות לשמש בתור קן כמו למשל עץ או נייר ועשויות לגרום נזקים משמעותיים ביותר.

חדירה ליסודות הבית: במקרה בו החולדות מחליטות לחדור ליסודות הבית, הרי הן בוחרות להתחפר בקירות במטרה עמוק ליסודות של הבית. 

כרסום של חוטי חשמל: חולדות מכרסמות גם חוטי חשמל. במקרה של כרסום חוטי חשמל, חשוב ביותר להזעיק שירות של לוכד חולדות מקצועי.

סיבות להגעה של חולדות לבית

במידה ומצאתם חולדות בבית, הרי יש דבר מה אשר גורם לחולדות להגיע למקום. הימצאות של חולדה בבית מעידה כי יש דבר מה אשר גורם להגעה שלה. לוכד חולדות בראשון לציון אשר לו ניסיון רב בתחום יעדכן אתכם באשר לגורמים להימצאות חולדה בבית וכך יאפשר לכם לדעת מהיכן מגיעות החולדות.

מהן הסיבות להופעה של חולדות בבית?

חיפוש אחר מזון: חולדות מחפשות מזון רב ואף עשויות לכרסם את האריזות, בייחוד אם מדובר על אריזת קרטון אשר עשויה לסייע לריפוד הקן של החולדה. במידה ואתם משאירים מזון ללא אריזה איכותית, הרי ייתכן כי תבחינו בחולדות.

חיפוש מקום מסתור: נוסף על כך, החולדה מחפשת מקום מסתור על מנת להסתתר בו. החולדות יעדיפו להסתתר במחסן או בקרבת עצים. כאשר החולדה מוצאת מקום מסתור בו היא חשה בנוח, הרי לא לא תהסס להישאר במקום ולכן חשוב ביותר לבצע לכידה על ידי לוכד מקצועי. 

שימו לב, כאשר הבחנתם בחולדות בבית, ההמלצה היא לשכור את השירות של לוכד חולדות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. כאשר לוכד מקצועי יגיע למקום, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר בגורם מקצועי אשר לו ידע וניסיון רב בתחום לכידת חולדות.

אילו מלכודות קיימות ללכידת חולדות?

לוכד חולדות בראשון לציון יהיה מעודכן בסוגים שונים של מלכודות  המיועדות עבור חולדות. לוכד מקצועי יבצע בחירה מושכלת של המלכודת בהתאם למצב וכמו כן בהתאם למיקום הימצאות של החולדה במטרה ללכוד את החולדה במהירות ולאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות רבה ללא דאגות.

הנה מספר מלכודות אשר לוכד יעשה בהן שימוש:

תיבות האכלה הכוללת רעל: לוכד מקצועי יעשה שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל במטרה לגרום למות החולדה. במקרה הזה, החולדה תאכל את הפיתיון המצוי בתוך תיבת האכלה ותמות תוך מספר ימים. בשלב הבא, על לוכד החולדות לחפש את הפגר ולדאוג לפינוי מקצועי ומהיר. 

מלכודת כלוב: אחת הדרכים ללכידה של חולדה בלי לפגוע בה היא לעשות שימוש במלכודת כלוב. הלוכד בוחר להציב בתוך המלכודת פיתיון על קרס. ברגע בו החולדה מושכת את הקרס במטרה לאכול מהפיתיון, הרי היא סוגרת את הפתח וכך נלכדת בכלוב. 

מלכודת קפיץ: לוכד חולדות מניח פיתיון על הלשונית והמלכודת נסגרת במהירות על הראש של החולדה. 

מלכודת חשמלית: מדובר במלכודת חדשה הכוללת חור כניסה המיועד עבור החולדה. ברגע בו החולדה נכנסת למלכודת היא סוגרת מעגל חשמלי וכך מוצאת את מותה. מדובר במלכודת אשר ניתן לעשות בה שימוש חוזר לטובת לכידה של חולדות.

שאלות ותשובות בנושא  לוכד חולדות בראשון לציון

אם לא ניתן ללכוד את החולדה באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד בעיר.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו בראשון לציון, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום