לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בנס ציונה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בנס ציונה

מצאתם חולדה מסתובבת לכם בבית, במשרד או בחצר ואתם מחפשים לוכד חולדות שיגיע מהר ויטפל לכם בבעיה? לוכד חולדות מקצועי של חברת ההדברה הוותיקה, פסט-קונטרול, כאן כדי לפתור לכם את כל בעיית החולדות. אנחנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח בנס ציונה, ומגיעים בזריזות לכל חלקי העיר. הלוכדים שלנו מסייעים לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבתכם ואף במקרה הצורך יציבו מלכודות. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בנס ציונה.

לכידת חולדות מתבצעת בבתים פרטיים בנס ציונה והן בבתי עסק על מנת לא לגרום למצב בו יש רמת נגיעות גבוהה של חולדות במקום.כאשר תבחרו לוכד חולדות בנס ציונה בעל ניסיון רב בתחום תוכלו לדעת בוודאות כי מדובר באיש מקצוע אשר לו ידע רב וביכולתו לבחור את המלכודת המתאימה ביותר ללכידה. לוכד חולדות מקצועי יהיה בעל המלצות רבות.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בנס ציונה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בנס ציונה ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בנס ציונה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בנס ציונה שביצענו לאחרונה

לכידת עכברים וגם לכידת חולדות הם שירותים שאנו בפסט-קונטרול מספקים  בפריסה ארצית וגם בנס ציונה. הם שירותים מצויינים של חברת פסט-קונטרול. אחד המקומות הנפוצים בהם אנו מספקים את שירותינו הוא בנס ציונה, סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות על ידי לוכדים מקצוענים ובעלי ניסיון רב בתחום שביצעו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו. הזמינו עכשיו שירות לוכד חולדות בנס ציונה.


אנחנו מציגים לפניכם טבלה המציגה פעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה בנס ציונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו בנס ציונה לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במועדון נוער בנס ציונהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה.450 ₪
לכידת חולדה במקלט בנס ציונהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה במשרד בנס ציונההחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים בנס ציונהלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪

למה חשוב להזמין לוכד חולדות בנס ציונה?

הזמנת לוכד חולדות בנס ציונה חיונית בשל סיבות רבות. כעת נמנה את הסיבות השונות אשר מובילות להזמנת לוכד מקצועי:

שמירה על מצב בריאותי תקין: הזמנת לוכד מקצועי בעיר נס ציונה חיונית לצורך שמירה על המצב הבריאותי שלכם. החולדות מגיעות מהביוב יכולות להעביר מחלות שונות ולגרום להחרפה במצב הבריאותי שלכם. מכאן, חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד מקצועי אשר יגיע  עם מלכודת מתאימה ביותר.

שמירה על החפצים בבית: חולדות ניחנות ביכולת כרסום מרשימה ביותר ולכן, אם אתם רוצים לשמור על החפצים שלכם, הרי חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד מכרסמים מיומן.

מהי המלכודת היעילה ביותר?

התשובה מהי המלכודת היעילה ביותר תלויה במספר פרמטרים כמו למשל רמת נגיעות, מקום הימצאות החולדה וכן גודל המקום. בטרם הזמנת לוכד חולדות בנס ציונה, חשוב ביותר להיות מודעים לכך כי מדובר בפרמטרים שונים על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר. לוכד חולדות מקצועי ישים לב לפרמטרים השונים ויקח אותם בחשבון על מנת לבצע את הלכידה במהירות תוך אפשרות לאפשר לכם לחזור לשגרה. 

ישנן מספר מלכודות המיועדות ללכידה של חולדות:

מלכודת כלוב: מלכודת כלוב מיועדת ללכידה של מספר רב חולדות. מדובר במלכודת הומנית אשר לא גורמת למותן של החולדות אלא רק ללכידתן.

מלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ נחשבת למלכודת שאינה הומנית והשימוש בה יגרום לחולדות למצוא את מותן תוך זמן קצר. רק לוכד חולדות מקצועי ידע לעשות שימוש במלכודת ולא לגרום לפציעה באצבעות כתוצאה משימוש לא נכון. 

תיבת האכלה הכוללת רעל: נוסף על זאת, במידה והחולדות מצויות בחוץ, הרי ניתן לעשות שימוש בתיבת האכלה הכוללת רעל. השימוש בתיבת האכלה יכלול רעל אשר יחדור לגופן של החולדות ויגרום למותן תוך מספר שעות. השימוש בתיבת האכלה יכלול גם פינוי פגרים בצורה מקצועית.

לכידת חולדות בבתי עסק בנס ציונה

גילוי חולדות בבית עסק בנס ציונה אינו נעים במיוחד ומשפיע על העבודה השוטפת ועל קבלת לקוחות לבית העסק. גיליתם חולדות בבית העסק? מכאן, חשוב ביותר למהר ולהזמין לוכד חולדות בנס ציונה של חברת הדברה מקצועית אשר יגיע למקום וינחה אתכם כיצד לפעול. החולדות מסתובבות בעיקר בשעות הלילה ולכן רצוי להזמין לוכד חולדות המציע שירות של 24 שעות ביממה. 

לכידה של חולדות בבית עסק תכלול את השלבים הבאים:

איתור החולדות: לוכד חולדות מקצועי ידע לאתר את החולדות באמצעות סימני הזיהוי הכוללים בין היתר גללי צואה הנחשבים גדולים יותר משל עכברים, סימני שיניים על חפצים שונים וכן סימני שתן המעידים על הימצאותה של חולדה במקום.

בחירה נכונה של מלכודת: כאמור, כיום ישנן מלכודות שונות, אך לוכד מקצועי ידע לבחור את המלכודת בהתאם למיקום ורמת נגיעות. אם מדובר ברמת נגיעות גבוהה, הרי יהיה צורך במלכודת אשר תגרום למותן של החולדות.

אחריות על הלכידה: במידה וכל החולדות נלכדו, הרי הלוכד יעניק אחריות על הלכידה. המשמעות היא כי אם תגלו חולדות במהלך תקופת האחריות, תוכלו להזמין את לוכד החולדות לביצוע לכידה נוספת ללא תשלום.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בנס ציונה

מחיר לכידת חולדות בנס ציונה נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

פעולת לוכד בנס ציונה מתחילה כשהלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה נלכדה ושהשטח נקי מחולדות אחרות.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו בנס ציונה, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום