לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בנהריה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בנהריה

תושבי נהריה ואזור הצפון הקשיבו היטב, אם יש לכם חולדה ליד העסק או הבית ואתם לא יודעים מה לעשות, אנחנו בחברת פסט-קונטרול, עם הפתרונות המתקדמים ביותר, כאן בשבילכם. אל תתמהמהו, הזמינו עכשיו לוכד חולדות בנהריה. לוכדי החולדות שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח בעיר. המדבירים שלנו מגיעים לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או החצר בעזרת מלכודות. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בנהריה ותהנו מסביבה ללא חולדות.

יש לכם מכת חולדות בבניין? חולדות מעבירות מחלות שונות ועשויות גם לגרום לנשיכה ופציעה כתוצאה מכך. אם אתם לא רוצים להיות מארחים של חולדות בבית, הזמנת לוכד חולדות בנהריה זה הפתרון המתאים ביותר עבורכם. 

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בנהריה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בנהריה ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בנהריה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בנהריה שביצענו לאחרונה

אצלנו תמצאו שירות לכידת חולדות. זה אחד השירותים שאותם אנו מספקים בפריסה ארצית וגם לכל בית בנהריה והסביבה. אנו בחברת פסט-קונטרול סיפקנו במשך שנים לוכד חולדות לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לכידה בזמינות מיידית על ידי בעל מקצוע מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום. בנהריה ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בנהריה ותשכחו מהחולדות בבית או בעסק.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה בנהריה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה בנהריה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במקלט בנהריהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה במשרד בנהריההחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים בנהריהלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪

למה חולדות מסוכנות?

חולדות מסתובבות בבית שלכם? שימו לב, מדובר בסכנה משמעותית. כעת נפרט את הסכנות לכך ומדוע חשוב להזמין לוכד חולדות מקצועי בעל ניסיון רב לצורך לכידה מקצועית:

הפרווה של החולדות משמשת בית לחיידקים: הפרווה של החולדות מהווה מקום מושבם של חיידקים, טפילים  ושאר מזהמים אחרים. החולדות מגיעות לבתים דרך פתחי ביוב ופחי אשפה והן אינן בוחלות במזונות שונים אלא אוכלות הכל.

נזק לגידולים חקלאיים: זאת ועוד, חולדות גורמות נזקים לגידולים חקלאיים וכן הן גורמות נזקים לרהיטים וחוטי חשמל. 

אם הבחנתם בחולדות בבית ואתם חוששים מפני העברת מחלות או גרימת נזקים לריהוט, חשוב ביותר לא לנסות ללכוד את החולדות לבד אלא להזמין לוכד חולדות בנהריה. רק לוכד חולדות מקצועי ידע מהי המלכודת המתאימה ביותר.

האם אפשר למנוע הגעה של חולדות לבית?

יש לכם חולדות בבית ואתם שואלים את עצמכם כיצד היה ניתן למנוע את ההגעה שלהן? נעדכן אתכם כי יש מספר דברים שאפשר לעשות על מנת למנוע מכת חולדות בבית וכעת נביא את הפירוט:

בחנו את רמת הנגיעות: חשוב ביותר לבחון את רמת הנגיעות- האם יש רמת נגיעות גבוהה או שמא רמת נגיעות נמוכה. במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה, הרי זה עסק למקצוענים בלבד וחשוב ביותר להזמין לוכד חולדות בנהריה. כאשר חולדות מתרבות במהירות לוכד חולדות מקצועי יאתר את מקום הימצאן במהירות תוך הכרת המסלול שלהן. 

גימור מקצועי: עוד כדאי לבצע גימור איכותי בבית על מנת להבטיח שלא תראו חולדות בבית שלכם. על מנת לצמצם את הופעת החולדות בבית חשוב ביותר להקפיד על גימור איכותי כמו איטום של סדקים בקירות ואיטום של מרווחים מאחורי הארונות. 

אחסון מזון: נוסף על זאת, כדאי להקפיד על אחסון מזון בצורה איכותית. הקפדה על אחסון מזון תאפשר לכם להיות רגועים ולדעת כי לחולדות אין גישה למזון שלכם ואין להן את היכולת להגיע למקום בו יש מזון.

גינון: אם יש לכם בית הכולל חצר, ההמלצה היא להקפיד על שירותי גינון על מנת למנוע רמת נגיעות גבוהה של חולדות.

למה כדאי להימנע מהרעלת חולדות?

לוכד חולדות בנהריה יכול לעשות שימוש במגוון רחב של מלכודות כמו למשל מלכודת קפיץ או מלכודת כלוב הנחשבת המונית יותר ולא לבחור במלכודת הכוללת שימוש ברעל. ישנם מקרים מסוימים בהם הלוכד יפנה לפתרון של הרעל ולכן חשוב ביותר לוודא כי הוא בקיא בהנחת הרעל במקום הנכון על מנת לא לגרום נזקים לבעלי החיים המצויים בסביבת הרעל.

עם זאת, כדאי להימנע משימוש ברעל מסיבות שונות:

אין לדעת היכן החולדות ימותו: בעת השימוש ברעל אי אפשר לדעת היכן החולדות ימצאו את מותן, זאת בשל העובדה כי הרעל מתפרק בגופן של החולדות מספר ימים לאחר בליעתו ולא באופן מיידי. 

התרחקות של חולדות מהמקום: סיבה נוספת, בהשוואה לעכברים, חולדות נחשבות חכמות יותר ויש ביכולתה של חולדה אחת לזהות כי חולדה אחרת נפגעה מהרעל והתוצאה תהיה התרחקות מהמקום בשל חשש להרעלה. 

סכנה לבני אדם ובעלי חיים אחרים: נוסף על זאת, שימוש ברעל מהווה סכנה לבעלי חיים ובני אדם. הימצאות בסביבת רעל עשויה לגרום לבעיות רפואיות. במקרים מסוימים חשיפה לרעל עשויה להסתיים בביקור אצל הוטרינר כאשר מדובר על בעלי חיים וביקור בבית חולים כאשר מדובר על בני אדם.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בנהריה

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות לבית פרטי בעיר עומד על כחצי שעה.

הלוכד יציב מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה, בסיום הלכידה יספק הלוכד תעודת אחריות.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום