לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בכפר סבא

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בכפר סבא

תושבי כפר סבא שימו לב, אם יש לכם חולדה ליד העסק ואתם לא יודעים מה לעשות, אנחנו כאן בחברת פסט-קונטרול עם הפתרונות בשבילכם. אל תתמהמהו, הזמינו עכשיו לוכד חולדות בכפר סבא. לוכדי החולדות שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח בעיר. המדבירים שלנו מגיעים לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או החצר בעזרת מלכודות ופתרונות מתקדמים. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בכפר סבא ותהנו מסביבה ללא חולדות.

אם נתקלתם בחולדות בבית או בחצר, הרי אתם ודאי מפחדים ומחפשים אחר פתרון הולם. הפתרון הטוב ביותר הוא לכידה של החולדות על ידי לוכד חולדות בכפר סבא. לוכד חולדות מקצועי יהיה בעל ניסיון רב בתחום וידע לבצע בחירה מושכלת את המלכודת במטרה ללכוד את החולדה במהירות.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בכפר סבא ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בכפר סבא

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בכפר סבא שביצענו לאחרונה

לכידת חולדות זה אחד השירותים שאותם אנו מספקים בפריסה ארצית וגם לכל בית בכפר סבא. אנו בחברת פסט-קונטרול מספקים לוכד חולדות לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לכידה בזמינות מיידית על ידי בעל מקצוע מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום. בכפר סבא ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בכפר סבא ותשכחו מהחולדה.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה בכפר סבא:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים בכפר סבאלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה בעסק בכפר סבאהחולדה התרוצצה ברחבי העסק, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה.400 ₪
לכידת חולדה במקלט בכפר סבאלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪

מה כוללת הדברת חולדות של העירייה?

במסגרת השירות של העירייה מדבירים מקצועיים מבצעים הדברה של חולדות הכוללת את השלבים הבאים:

זיהוי מקור הימצאות החולדה: צוות מדבירים מקצועי מגיע למקום על מנת לזהות את מיקום החולדות ולבחור את אמצעי ההדברה המתאים ביותר.

בחינת רמת נגיעות: במידה ומדובר על רמת נגיעות גבוהה, הרי לא יהיה מספק לבצע לכידה, אלא יהיה צורך לבצע הדברה משמעותית.

מיקום הדברה: מדבירים מקצועיים מבצעים הדברה של חולדות בביובים ושוחות עירוניות בלבד- המשמעות היא כי החולדות לא נעלמות מיד.

שימו לב, אמנם מדובר על שירות של העירייה אבל אם אתם מעוניינים להיפטר מחולדות אחת ולתמיד, הרי חשוב ביותר לבצע לכידה של חולדות. הזמנת לוכד חולדות בכפר סבא תאפשר לכם להיות בטוחים כי לא תראו חולדות יותר. לוכד חולדות מקצועי יבצע את הלכידה ויעלים את החולדות אחת ולתמיד.

מה כוללת לכידת חולדות על ידי לוכד בכפר סבא?

עבודתו של לוכד חולדות בכפר סבא מתחלקת למספר שלבים חשובים. כעת נפרט על השלבים השונים:

סריקה של השטח: בשלב הראשון של עבודתו, לוכד חולדות יבצע סריקה של השטח על מנת לבחון את הימצאות החולדות. הלוכד יזהה את החולדות בהתאם לסימני נשיכה או בהתאם לסימנים של צואה. 

לכידה של החולדות: בשלב הבא,לוכד החולדות יבצע לכידה של החולדות באמצעות מלכודת מתאימה. לוכד מקצועי יבחר את המלכודת בהתאם לפרמטרים שונים כמו מיקום הימצאותן של החולדות ועד שטח הדירה וגם האם מדובר על מלכודת הומנית או מלכודת הגורמת למותן של החולדות. 

בחינת רמת נגיעות: שימו לב, במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה, הרי יהיה עליו להגיע מספר פעמים  על מנת לבצע לכידה של החולדות. 

התאמה לסוג החולדות: נוסף על זאת, לוכד חולדות מקצועי יתאים את אמצעי הלכידה בהתאם לסוג החולדה.

למה חשוב לבצע לכידה של חולדות?

יש לזכור כי החולדות נחשבות למכרסם מזיק אשר גורם לרבים רתיעה, אבל גם אחראי על העברת מחלות שונות. 

חולדות נושאות חיידקים: החולדות נושאות חיידקים רבים אשר עשויים להיות מסוכנים הן לבני אדם והן לחיות המחמד בבית ולכן חשוב ביותר לדאוג להרחקה מקצועית באמצעות לכידה של החולדות. 

נשיכה מסוכנת: נוסף על זאת, הנשיכה של החולדות עשויה להיות מסוכנת ואף ייתכנו מקרים בהם יהיה צורך לפנות לקבלת טיפול רפואי. 

הרס של חפצים: נוסף על כך, קיימת חשיבות רבה ללכידה של החולדה בשל העובדה כי חולדות מכרסמות חפצים שונים בבית ועשויות לגרום להרס של תשתיות חשמל בבית בשל כרסום חוטי חשמל. 

בחירה מקצועית של לוכד: שימו לב, כאשר אתם מבחינים ברמת נגיעות גבוהה של החולדות בבית, ראוי להזעיק לוכד חולדות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום אשר יבצע לכידה של החולדות ויאתר את המקום ממנו הן מגיעות. 

איתור לוכד חולדות מצריך עבודת הכנה רבה על מנת למצוא את איש המקצוע המתאים ביותר. חשוב ביותר להביא בחשבון פרמטרים כמו ניסיון, ותק והמלצות של לקוחות קודמים.  כאשר תבחרו לוכד חולדות מקצועי, תוכלו להבחין בתוצאות איכותיות. מכאן, קיימת חשיבות עליונה לבחור לוכד מקצועי אשר שמו הולך לפניו.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בכפר סבא

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות לבית פרטי בעיר כפר סבא עומד על כחצי שעה.

הלוכד יציב מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד בכפר סבא.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום