לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בחיפה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בחיפה

תושבי חיפה היקרים, מחפשים לוכד חולדות מעכשיו-לעכשיו? הזמינו לוכד חולדות בחיפה של חברת הדברה מקצועית, לוכדי החולדות שלנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח בחיפה. אנחנו מגיעים מהר לכל מקום ונסייע לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או העסק. במקרים שיש צורך נציב מלכודות נוספות עד לתפיסת החולדה. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בחיפה.

מבין סוגי המכרסמים השונים חולדות נחשבות לזריזות, אינטיליגנטיות ומסוכנות לבני אדם וחיות מחמד. החולדות מכרסמות כל דבר המפריע להן בדרך ונושאות שורה של מחלות .לוכד חולדות בחיפה הינו בעל מקצוע מיומן אשר יש ביכולתו לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בחיפה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בחיפה ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בחיפה

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בחיפה שביצענו לאחרונה

אחת המקומות הנפוצים בהם אנו מספקים את שירותי לכידת חולדות שלנו היא העיר חיפה. אצלנו בפסט-קונטרול מספקים שירותים בפריסה ארצית. לאורך השנים סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות בחיפה על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדו את החולדות שהטרידו את כל לקוחותינו בחיפה.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות בחיפה שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות בחיפה שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במקלט בחיפהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה במקלט.500 ₪
לכידת חולדה במועדון ריקודים בחיפהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר פיזור מלכודות.450 ₪
לכידת חולדה במשרד בחיפההחולדה התרוצצה במשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה בקלות.400 ₪

מה כוללת לכידת חולדה מקצועית?

חושדים כי מצאתם חולדה בבית?  מציאת חולדה בבית עשויה לעורר חששות ופחדים רבים ולכן חשוב ביותר להזעיק לוכד חולדות בחיפה אשר יגיע במהירות ויסייע בלכידה של החולדה. לכידה מקצועית של חולדה תכלול את השלבים הבאים:

איתור החולדה: לוכד חולדות מקצועי ידע לבצע את הלכידה של החולדה על הצד הטוב ביותר בשל שנות הניסיון הרבות שלו ובשל המקצועיות הרבה. הלוכד יזהה את סימני הנשיכה של החולדה וכך ידע לאתר את מקום הימצאה. 

בחירת אמצעי הלכידה המתאים ביותר: נוסף על זאת, לוכד חולדות מקצועי ידע לבחור את אמצעי הלכידה המתאים ביותר- בין אם מדובר על מלכודת כלוב או מלכודת קפיץ. לכל מלכודות יש את היתרונות והחסרונות שלה ולכן חשוב ביותר לבחור לוכד מיומן בתחום, כזה שיבצע את הבחירה הטובה ביותר בהתאם לרמת הנגיעות, המקום בו נמצאת החולדה. 

שימוש בחומרים: לוכד חולדות מקצועי יעשה שימוש באמצעים שונים על מנת להרחיק את החולדה. בין היתר הוא עשוי לעשות שימוש ברעל על מנת להרחיק את החולדה. חשוב ביותר שהוא יגיש לכם יומן ובו כלול הרעל אשר באמצעותו הוא מבצע את ההדברה.

מהירות הגעה של לוכד חולדות בחיפה

בין אם מדובר על שעות הלילה או על שעות היום, לוכד חולדות בחיפה יגיע אליכם במהירות האפשרית ויבצע את הלכידה תוך בחירת אמצעי הלכידה המתאים ביותר במטרה לאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. לוכד חולדות אשר יגיע במהירות יאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות:

חזרה לחיי השגרה: לוכד חולדות אשר יגיע במהירות רבה לצורך לכידה של החולדות יאפשר לכם לחזור לחיי השגרה ללא חשש מפני חולדות בבית שלכם. אין ספק כי מראה של חולדה בבית נחשב נעים במיוחד ולכן חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד חולדות מקצועי על מנת לא לראות חולדות בבית.

שמירה על הבריאות: חולדות ידועות בהעברה של מחלות שונות ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולהזמין לוכד חולדות במטרה לבצע את הלכידה כמה שיותר מהר.

מיהו לוכד חולדות מוסמך בחיפה?

מחפשים לוכד חולדות בחיפה? כדאי לכם לבחור לוכד חולדות מוסמך בעיר חיפה. לשאלה מיהו לוכד מוסמך, כעת נמנה מספר פרמטרים לבחירה:

מעניק שירות לכלל האוכלוסייה: לוכד חולדות מוסמך מעניק שירות לכלל האוכלוסיה, בין אם מדובר על בעלי עסקים או בין אם מדובר על לקוחות פרטיים. הוא זמין לכלל הלקוחות ומסייע בלכידה של החולדות באמצעות אמצעים מתקדמים ביותר. 

לוכד מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה: זאת ועוד, לוכד מוסמך הינו לוכד מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה. מדובר באיש מקצוע אשר למד את רזי המקצוע בהצלחה רבה ויש ביכולתו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מתן הסבר לגבי הלכידה נוסף על זאת, לוכד חולדות מקצועי יעניק הסבר מפורט על הלכידה וכך יאפשר לכם להיות רגועים בידיעה כי שכרתם את השירות של בעל המקצוע הטוב ביותר.

אחריות על הלכידה: יתרה מכך, לוכד חולדות מקצועי יעניק לכם אחריות על הלכידה לתקופה ארוכה וכך יהיה לכם שקט נפשי כי לא תראו חולדות באזור ותוכלו להמשיך את שגרת החיים שלכם בצורה נוחה ללא כל חשש.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בחיפה

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

אם לא ניתן ללכוד את החולדה באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום