לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בהרצליה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בהרצליה

מצאתם סימנים לחולדה בבית או בחצר? מחפשים לוכד חולדות מעכשיו-לעכשיו? הזמינו לוכד חולדות בהרצליה של חברת הדברה מקצועית. לוכדי החולדות שלנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח בעיר הרצליה. אנחנו מגיעים מהר לכל מקום ונסייע לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בבית או בחצר. במקרים שיש צורך נציב מלכודות נוספות עד לתפיסת החולדה. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בהרצליה.

התפתחות הבנייה בהרצליה גרמה להופעה של חולדות רבות באזור. אין ספק כי הימצאותן של חולדות באזורי מגורים ובבתי עסק גורמת פאניקה רבה. מכאן, שירות של לוכד חולדות בהרצליה הינו שירות מבוקש ביותר המאפשר למנוע את הופעת החולדות פעם נוספת ומעניק פתרון מתקדם.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בהרצליה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בהרצליה ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בהרצליה

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בהרצליה שביצענו לאחרונה

את שירותי לכידת חולדות שלנו היא בעיר הרצליה אנחנו מספקים כבר שנים רבות. אצלנו בפסט-קונטרול מספקים גם שירותים בפריסה ארצית. לאורך השנים סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות בהרצליה על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. את המשימה ביצענו פעם אחר פעם בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את כל לקוחותינו.
אנו מגישים בזאת טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות בהרצליה שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה והעלות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה בהרצליה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בגינת עסק בהרצליההלוכד הגיע לעסק ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
הדברת חולדה בחצר בית פרטי בהרצליהההדברה בוצעה על ידי הטמנת חומר רעיל במחילות שבחצר הבית.400 ₪
פינוי פגר חולדה מכניסה לעסק בהרצליההמדביר הגיע למקום לפנות את החולדה שהייתה במצב ריקבון מתקדם, לאחר הפינוי ביצע המדביר ניקוי וחיטוי במקום.500 ₪

ראיתם חולדה? מה כדאי לעשות?

הסכנה העיקרית מהימצאות של חולדות בבית היא העברת מחלות רבות. החולדות נושאות מחלות רבות המסוכנות הן לבעלי חיים ובני אדם. 

אם הבחנתם בחולדה בבית, הרי ישנן מספר פעולות שאתם צריכים להקפיד עליהן:

מניעת התרבות של החולדות: אם אתם מתגוררים סמוך לאזורי בנייה שונים ומבחינים ברמת נגיעות גבוה של חולדות, הרי חשוב ביותר למנוע את התרבות החולדות במקום. באמצעות טיפול מונע הכולל הנחה של רעל במקומות אסטרטגיים תהיה לכם האפשרות למנוע את הופעת החולדות.

יש לפזר את הרעל באזורים אסטרטגיים: חשוב ביותר לשכור את השירות של לוכד עכברים בהרצליה אשר יקפיד על פיזור הרעל במקומות שונים כמו ביוב או אזורים אחרים בהם ניתן לראות רמת נגיעות גבוהה.

איך תמנעו הגעה של חולדות?

אחת השאלות העולות בקרב רבים המבחינים ברמת נגיעות גבוהה של חולדות היא כיצד ניתן למנוע את ההגעה של החולדות . רגע לפני שאתם מזמינים לוכד חולדות בהרצליה חשוב ביותר לבצע את הפעולות הבאות על מנת למנוע הופעה של חולדות:

ניקיון הביובים: חשוב ביותר להקפיד על ניקיון הביובים על מנת למנוע הופעה של חולדות במקום. ניקיון הביוב יבטיח כי לא תראו חולדות בביוב.

ניקיון הבית או בית העסק: נוסף על זאת, חשוב ביותר לדאוג לניקיון בית העסק או הבית הפרטי על מנת לא לראות חולדות במקום.

מיקום תיבות האכלה: לוכד חולדות מקצועי בעיר הרצליה יבחר למקם תיבות האכלה במקומות המסתור של החולדות על מנת להימנע מהופעה של החולדות.

גיזום של עצים: נוסף על זאת, חולדות ידועות בכושר הטיפוס שלהן ולכן חשוב ביותר לשכור את שירותו של לוכד חולדות מקצועי לצורך לכידה מקצועית.

לכידת חולדות- רק על ידי לוכד חולדות מקצועי

לכידת חולדות בעיר הרצליה  יעשה אך ורק על ידי לוכד חולדות  בהרצליה אשר לו מקצועיות רבה ואמצעי לכידה מתאימים.

שימוש בחומרים רעילים: שימו לב, החומרים בהם עושה שימוש לוכד החולדות כולל שימוש בחומרים מסוכנים ורעילים ולכן חשוב ביותר להקפיד את העבודה אך ורק בידי לוכד עכברים מקצועי בתחום.

תעודה מטעם משרד להגנת הסביבה: נוסף על זאת, רק לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה כאשר הוא מצויד בתעודה מטעם המשרד להגנת הסביבה.

אחריות על ביצוע הלכידה: זאת ועוד, לוכד חולדות  מקצועי יעניק לכם תעודת אחריות על הלכידה. כאשר הוא יעניק לכם תעודת אחריות תדעו כי בחרתם באיש מקצוע מוסמך ללכידה של חולדות והוא לוקח אחריות על העבודה. שימו לב, במידה ויש רמת נגיעות גבוהה לאחר הלכידה, הוא יגיע אליכם פעם נוספת במטרה להפחית את רמת הנגיעות.

המלצה על השירות: נוסף על כך, לוכד חולדות מקצועי יהיה איש מקצוע אשר זכה לקבלת המלצות רבות מטעם לקוחות קודמים ויש ביכולתו לבצע את הלכידה במהירות וברמה הגבוהה ביותר. כאשר תשאלו כמה שיותר שאלות את הלקוחות הקודמים של לוכד החולדות, כך תדעו כי בחרתם את איש המקצוע הטוב והמיומן ביותר לביצוע המשימה, זה אשר ביכולתו לבחור את המלכודת הטובה ביותר בהתאם למיקום וכן בהתאם לרמת הנגיעות.

מחירון הוגן: לוכד חולדות מקצועי יציע לכם מחיר הוגן תמורת הלכידה המבוסס על פרמטרים שונים כמו מיקום, רמת מורכבות.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בהרצליה

אם לא ניתן ללכוד את החולדה באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום