לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בגבעת שמואל

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בגבעת שמואל

אם ראיתם חולדה ליד או בסביבת הבית או אם אתם יודעים שיש לכם חולדות בעסק, אל תתמהמהו, הזמינו עכשיו לוכד חולדות בגבעת שמואל. לוכדי החולדות שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח בעיר. המדבירים שלנו מגיעים מהר לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או החצר בעזרת מלכודות ופתרונות מתקדמים. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בגבעת שמואל ותהנו מסביבה נקייה ממכרסמים.

השינויים החלים בבנייה גרמו לתושבים רבים בגבעת שמואל להבחין בחולדות שמגיעות לבתים וגורמות נזקים שונים. מכאן, אם הבחנתם בחולדות חשוב ביותר להזעיק את השירות של לוכד חולדות בגבעת שמואל. מדובר בבעל מקצוע אשר לו ניסיון רב בלכידת חולדות.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בגבעת שמואל? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בגבעת שמואל ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.
לוכד חולדות בגבעת שמואל

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בגבעת שמואל שביצענו לאחרונה

אנו בחברת פסט-קונטרול מספקים שירותי לכידת חולדות בפריסה ארצית ואלו מהנפוצים שבשירותינו. את שירותינו אנו מספקים גם בגבעת שמואל. לוכד מטעמנו מסייע לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לכידה בזמינות מיידית על ידי בעל מקצוע מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום. בגבעת שמואל ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בגבעת שמואל.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות בגבעת שמואל שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות בגבעת שמואל שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במקלט בגבעת שמואללוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בבית פרטי בגבעת שמואללוכד החולדות הגיע במהירות למקום וביצע סריקות רבות במקום, בסופו של דבר איתר את החולדה בחדר הכביסה ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה בעסק בגבעת שמואלבעל העסק דיווח על חולדה שהבחין בה במחסן העסק, לוכד החולדות הגיע ולאחר שלכד אותה אטם גם את המחילה ממנה נכנסה.600 ₪

כיצד תמנעו הגעה של חולדות?

רבים חוששים מפני היתקלות עם חולדות המביאות איתן מחלות ועשויות להעביר את המחלות באמצעות נשיכה. כבר הורגלנו לקרוא לא פעם על חולדות אשר נכנסות לבתים בשעת לילה מאוחרת ונושכות אנשים. הדבר החשוב ביותר הוא למנוע את ההגעה של החולדות בבית.

כיצד תמנעו את ההגעה של החולדות? הנה מספר דרכים:

מניעת התרבות: חשוב ביותר למנוע את ההגעה של החולדות  באמצעות דרכים למניעת התרבות כמו למשל הנחה של רעל. הנחת רעלים עשויה למנוע הופעה של חולדות. 

פיזור בנקודות אסטרטגיות: נוסף על זאת , על מנת למנוע הגעה של חולדות לבית, חשוב ביותר לפזר רעלים את מלכודות בנקודות אסטרטגיות .

סגירת ביובים: החולדות מגיעות בין היתר מהביובים ולכן חשוב ביותר להקפיד על סגירת הביובים על מנת למנוע מצב בו החולדות אינן מתרבות. 

גיזום של עצים: נוסף על זאת, חולדות יכולות לטפס למקומות גבוהים ולכן חשוב ביותר להקפיד על גיזום של עצים על מנת לא לאפשר לחולדות לטפס למקומות גבוהים.

איך תבחינו כי מדובר בחולדות?

ישנם הבדלים בין חולדות לעכברים וחשוב ביותר להבחין אם מדובר בחולדה או בעכבר. לוכד חולדות בגבעת שמואל יהיה בעל ניסיון רב בתחום וידע להבחין בין חולדה לעכבר על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר. 

גודל: בהשוואה לעכבר, החולדות נחשבות גדולות יותר. לעומת זאת, העכבר נחשב קטן יותר. 

משקל: משקל של חולדה יכול להגיע ל400 גרם, זאת בהשוואה לעכברים אשר המשקל קטן יותר.

תוקפנות: בהשוואה לעכברים הנחשבים פחדנים, החולדות נחשבות תוקפניות יותר ומסוגלות לתקוף בני אדם בלי שום בעיה. 

שעות פעילות: גם עכברים וגם החולדות פעילות ברוב המקרים בשעות הלילה המאוחרות. שימו לב, אם זיהיתם חולדות בשעת בוקר מוקדמת, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי על מנת שיגיע במהירות רבה ויבצע את הלכידה. זיהוי כמות גדולה של חולדות עשוי להעיד על רמת נגיעות גבוהה ולכן חשוב ביותר להזמין איש מקצוע לטיפול בבעיה.

מהן מלכודות הקיימות כיום?

בשנים האחרונות ניתן לראות מלכודות שונות ללכידת חולדות. לוכד חולדות בגבעת שמואל יחליט לבחור את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם לרמת הנגיעת, המקום בו נמצאות החולדות. בהתאם לפרמטרים הנ"ל, הלוכד יחליט על בחירת המלכודת המתאימה ביותר. כעת נפרט את המלכודות השונות:

מלכודת כלוב: מלכודת כלוב נחשבת למלכודת הומנית שבה מתבצעת הלכידה ולאחר מכן מתבצע שחרור של החולדה לטבע ללא הרג שלה.

מלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ נחשבת למלכודת אכזרית במיוחד אשר גורמת להרג של החולדה במהירות. מדובר במלכודת הדורשת ידע וניסיון על מנת להפעילה ולכן כדאי ללוכד חולדות להשאיר את עבודת הלכידה.

תיבת האכלה: זאת ועוד, תיבת האכלה כוללת רעלים על מנת לגרום למוות של החולדה. כאשר חולדות אוכלות את הרעל הן אינן מקשרות בין הרעל ובין המזון ולכן חוזרות לאכול שוב תוך זמן קצר ניתן לראות את ההשפעה.

בהתאם לנתונים אשר ברשותו, לוכד חולדות יבחן את הסיטואציה ובהתאם לכך יחליט על בחירת המלכודת המתאימה ביותר על מנת למגר את הופעת החולדות. הלוכד יאסוף את כל הנתונים ויחליט מהי המלכודת המתאימה ביותר לבחירה על מנת ללכוד את החולדות  במטרה לשים סוף לפחדים שלכם ולאפשר לכם להסתובב בבית ללא חשש.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בגבעת שמואל

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד בגבעת שמואל.

הלוכד שמגיע לביצוע לכידה בגבעת שמואל יציב מלכודות בשטח המפגע ויגיע שוב לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות לבית פרטי בגבעת שמואל עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום