לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בבאר שבע

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בבאר שבע

מחפשים לוכד חולדות מעכשיו-לעכשיו? צריכים מישהוא מוסמך בבאר שבע שיפתור לכם את בעיות המכרסמים? הזמינו לוכד חולדות בבאר שבע של חברת הדברה מקצועית, לוכדי החולדות שלנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח בעיר. אנחנו מגיעים מהר לכל מקום ונסייע לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או העסק. במקרים שיש צורך נציב מלכודות נוספות עד לתפיסת החולדה. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בבאר שבע.

חולדות מפיצות מחלות רבות ואף אחד אינו מעוניין לראות בסביבה שלו חולדות אשר גורמות לנזקים רבים ומשמעותיים. חולדות מכרסמות כל דבר ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות בבאר שבע על מנת לבצע לכידה מהירה ומקצועית תוך שימוש באמצעים מתאימים.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בבאר שבע? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בבאר שבע ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בבאר שבע
 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בבאר שבע שביצענו לאחרונה

אחת המקומות בהם אנו מספקים את שירותי לכידת חולדות שלנו היא העיר הדרומית באר שבע. אצלנו בפסט-קונטרול מספקים שירותים בפריסה ארצית וגם בעיר הדרומית. לאורך השנים סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות שמבוצע על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדו את החולדות שהטרידו את כל לקוחותינו. הזמינו עכשיו שירות לוכד חולדות בבאר שבע.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה בבאר שבע:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במשרד בבאר שבעהחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה במקלט בבאר שבעלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים בבאר שבעלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪

זיהוי חולדות בבית

כיצד תזהו שיש לכם חולדות בבית? אם הבחנתם בחולדה בבית, הרי רצוי להזעיק לוכד חולדות בבאר שבע במהירות במטרה ללכוד את החולדה ולא לאפשר לה להסתובב בבית ולגרום נזק. 

עם זאת, כאשר אתם חושדים שיש לכם חולדה בבית, הנה מספר סימנים אשר יסייעו לכם לדעת האם יש לכם חולדה בבית:

הימצאות גללים של חולדה בבית: אם הבחנתם בגללים של חולדה, הרי זה סימן לכך שיש לכם חולדה בבית. ברוב המקרים החולדות חוזרות למקום מסוים על מנת להטיל את הצואה. אם אתם מבחינים בריבוי גללים במקום, הרי יש לכם חולדה בבית. 

כרסום: במקרה בו אתם מבחינים בכרסום של שאריות מזון או משקופים, אז זה סימן שיש לכם חולדות בבית.

האם ניתן להיפטר מחולדה לבד?

רבים שואלים האם ניתן להיפטר מחולדה לבד ללא סיוע מטעם לוכד חולדות בבאר שבע. נדגיש כי אין תחליף למקצועיות של לוכד חולדות בעל ניסיון רב בתחום, אבל אם ברצונכם לבצע את הלכידה בכוחות עצמכם, ישנן מספר מלכודות אשר תוכלו לבחור:

מלכודת רשת: באמצעות מלכודת רשת תהיה לכם האפשרות ללכוד את החולדה בלי לגרום למותן. 

מלכודת דבק: מלכודת נוספת אשר תוכלו לעשות בה שימוש היא מלכודת דבק- מלכודת אשר גורמת לגוף של החולדה להילכד במלכודת ללא כל יכולת לנוע. החולדות נחשבות לבעלות כושר הישרדות חזק ביותר והן מסוגלות לכרסם את הרגליים שלהן על מנת להיחלץ מהמלכודת.

מלכודת קפיץ: שימו לב, מדובר במלכודת אשר תוביל למות החולדה.כאשר החולדה דורכת על הפס במטרה להגיע לפיתיון התוצאה היא סגירה של הקפיץ המוביל למותה.

אמנם כיום קיימים אמצעי לכידה אשר ניתן לרכוש אותם בחנויות שונות, אבל אם ברצונכם לוודא כי החולדות נעלמו מהמקום לחלוטין, הרי רק הזמנה של לוכד חולדות מקצועי תוביל לכך.

איך מתבצעת לכידה של חולדות באמצעות תיבות האכלה?

לכידה של חולדות מתבצעת על ידי לוכד חולדות בבאר שבע אשר צבר ניסיון רב בתחום ויש לו את כל המידע על מנת לבצע את הלכידה.

תיבות האכלה מאובטחות: ישנם מקרים בהם הוא יעשה שימוש ברעל תוך שימוש בתיבות האכלה מאובטחות אשר לא כוללות גישה הן לילדים והן בעלי חיים.

שימוש בפיתיון לצורך לכידה של החולדה: במסגרת שימוש בתיבות האכלה, החולדה תיכנס  לתוך התיבות, תאכל מהפיתיון אשר יגרום להיחלשות המערכת החיסונית שלה והפעולה תוביל למותה בסופו של דבר. עלות השירות הכולל תיבות האכלה  מתחיל מ300 שח ומעלה, זאת בהתאם לביקורים נוספים במטרה להחליף את הרעל או לבצע פינוי של חולדות. 

אחריות על הלכידה: לוכד חולדות מקצועי יעניק לכם אחריות על הלכידה.

נדגיש כי השימוש ברעל לא מומלץ בבתים אלא רק בחוץ בשל הסכנה של  מצב המכונה הרעלת שרשרת- אם יש לכם בעלי חיים בבית, הם עשויים להיות מורעלים כתוצאה מאכילה של החולדה. הרעל מתחיל לפעול רק לאחר מספר ימים עד שבוע  ולא באופן מיידי ולכן קיימת סכנה כי החולדה תמצא את מותה באחד המקומות בבית ולכן השימוש ברעל אינו מיועד לבית. מכאן, הבחירה באמצעי הלכידה תעשה תוך בחינת המקום ובחינת הרעלים השונים לצד אמצעי הלכידה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בבאר שבע

הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה, במידה ולא ניתן ללכוד את החולדה באופן מיידי.

מחיר לכידת חולדות בבאר שבע נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות בבאר שבע מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום