לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות באשקלון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות באשקלון

לכל תושבי אשקלון יש פתרון מושלם לכל בעיה של חולדות בה אתם נתקלים. אנחנו כאן בחברת פסט-קונטרול עם הפתרונות בשבילכם. אל תתמהמהו, הזמינו עכשיו לוכד חולדות באשקלון. לוכדי החולדות שלנו מגיעים לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או החצר בעזרת מלכודות ופתרונות מתקדמים. הלוכדים שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח בעיר. הזמינו עכשיו לוכד חולדות באשקלון ותהנו מבית ללא חולדות.

לכידת חולדות באשקלון נעשית הן בשטחים פתוחים והן בבתים פרטיים. חולדות מהוות סכנה לציבור בשל היכולת שלהן להעביר מחלות רבות ולכן חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד חולדות באשקלון על מנת לטפל בהימצאות החולדות. בין אם מדובר על שטח פרטי או על שטח ציבורי, לוכד חולדות מקצועי יבצע את הלכידה במהירות תוך הקפדה על לכידה איכותית אשר תמנע את הופעת החולדות באזור.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות באשקלון? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באשקלון ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.
לוכד חולדות באשקלון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות באשקלון שביצענו לאחרונה

כל השירותים שאותם אנו מספקים בפריסה ארצית כוללים גם לכידת חולדות ושירות זה מגיע לכל בית באשקלון. אנו בחברת פסט-קונטרול מספקים לוכד חולדות לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לכידה בזמינות מעכשיו-לעכשיו על ידי בעל מקצוע מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום. באשקלון ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות המטרידות. הזמינו עכשיו לוכד חולדות באשקלון ותשכחו מהחולדה.
אנו מגישים לכם כאן למטה טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות באשקלון של לכידת חולדות שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במועדון קשישים באשקלוןלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה.450 ₪
לכידת חולדה במשרד עורך דין באשקלוןהחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה בדירה קטנה באשקלוןלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪

מהן שיטות הלכידה המוכרות כיום?

בחיפוש אחר לוכד חולדות באשקלון  צריך לבחון כי הוא בקיא בכל שיטות הלכידה הקיימות כיום במטרה ללכוד את החולדות כמה שיותר מהר ולאפשר לכם להיות רגועים. 

בשנים האחרונות ניתן להבחין במספר מלכודות שונות:

מלכודת שאינה הורגת את החולדות: כיום ניתן למצוא מלכודת כלוב שאינה הורגת את החולדות אלא רק אינה מאפשרת לחולדות לצאת מתוך המלכודת. 

מלכודת קפיץ: מאידך, מלכודת קפיץ נחשבת למלכודת אשר גורמת למות החולדות תוך זמן קצר. מדובר בשיטה אכזרית וקטלנית במיוחד ולכן יש לדאוג כי רק לוכד מוסמך אשר לו ניסיון רב בתחום יבצע את הלכידה באמצעות מלכודת קפיץ.

לכידה באמצעות רעלים: מדובר בשיטה הגורמת לחולדות למצוא את מותן תוך זמן קצר. חולדות נחשבות לחכמות במיוחד, בו ברגע שהן מזהות אוכל נגוע ברעלים הן שולחות סימנים לחולדות אחרות ואז הן נמנעות מנגיעה באוכל. עם זאת, לאחר כמה ימים בהם הרעל מושהה החולדות תאכלנה מהרעל וכך לא תקשרנה בין הרעל לבין המזון.

מדוע אסור ללכוד את החולדות לבד?

אמנם בשנים האחרונות ניתן למצוא שלל מלכודות ביתיות להכנה, אבל לא כדאי לבצע את הלכידה של החולדות לבד, זאת בשל העובדה כי החולדות נחשבות חכמות במיוחד ויודעות לקשר בין אמצעי הלכידה לבין הלכידה ולכן את הלכידה יש להשאיר בידי לוכד חולדות באשקלון. הנה מספר סיבות:

היכרות עם המאפיינים של החולדות: לוכד חולדות מקצועי מכיר בצורה מפורטת את המאפיינים של החולדות ביכולתו לבצע את הלכידה תוך היכרות עם אורח החיים של החולדות לדעת ולהבין היכן החולדות מסתתרות. 

שימוש בפיתיונות מתאימים: נוסף על זאת, רק לוכד חולדות מקצועי ידע בדיוק לבחור את הפיתיונות המתאימים ביותר ללכידה. לוכד חולדות מקצועי יכיר את המאכלים האהובים על החולדות וכתוצאה מכך יבחר את הפיתיונות המתאימים ביותר.

איך תתכוננו ללכידה של חולדות בבית?

במידה ואתם מוצאים את עצמכם סובלים מרמת נגיעות גבוהה של חולדות והחולדות הפכו למשפחה, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות באשקלון אשר יגיע במהירות האפשרית ויבצע את הלכידה במהירות במטרה לאפשר לכם לחזור לחיים שלכם ללא כל דאגות.

הקפידו לסגור מזונות פתוחים: על מנת לא לתת לחולדות פתח לשהות אצלכם בבית יתר על המידה, ההמלצה היא להקפיד לסגור מזונות פתוחים . ככל שתשאירו מזונות פתוחים במטבח, הרי זה יהיה פתח להופעה של חולדות. 

שאלו את הלוכד מתי תוכלו לשוב לבית: על מנת לבצע את הלכידה בצורה מיטבית, עליכם לא להיות בבית ולאפשר ללוכד ללכוד את החולדות בצורה איכותית. שאלו אותו מתי תהיה לכם האפשרות לשוב לבית.

מה סוג הרעל: נוסף על זאת, במידה ומדביר העכברים בוחר לעשות שימוש ברעל בחצר הבית, שאלו אותו לגבי סוג הרעל כמה זמן לאחר מכן תמצאו את החולדות מתות. 

פינוי פגרים: יתרה מכך, שאלו את לוכד החולדות לגבי שירות של פינוי פגרים. לעיתים במסגרת הלכידה עשויים להתגלות פגרים במקומות שונים בבית ועל לוכד חולדות מקצועי לדאוג לפינוי כמה שיותר מהר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות באשקלון

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות לבית פרטי באשקלון עומד על כחצי שעה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד באשקלון.

לוכד חולדות באשקלון יציב מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום