לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות באשדוד

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות באשדוד

אם אתם חושבים שיש לכם חולדה בבית, במשרד או בחצר ואתם מחפשים לוכד חולדות בזמינות מיידית לוכד של חברת ההדברה המקצועית, פסט-קונטרול, כאן כדי לפתור לכם את בעיית החולדות. אנחנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח באשדוד, ומגיעים מהר לכל מקום. הלוכדים שלנו יסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית ואף במקרה הצורך יציבו מלכודות. הזמינו עכשיו לוכד חולדות באשדוד.

אף אחד לא רוצה לדמיין את הרגע בו הוא רואה חולדות בבית. אם ראיתם חולדות בבית, הרי רצוי לא לנסות וללכוד את החולדות לבד בשל הסכנות השונות. מכאן, כדאי להסתייע בשירותיו של לוכד חולדות באשדוד. לוכד חולדות מקצועי ובעל ניסיון רב יבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות באשדוד? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באשדוד ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות באשדוד

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות באשדוד שביצענו לאחרונה

לכידת חולדות ועכברים בפריסה ארצית וגם באשדוד הם שירותים מצויינים של חברת פסט-קונטרול. אחד המקומות הנפוצים בהם אנו מספקים את שירותינו הוא אשדוד, סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות על ידי לוכדים מקצוענים ובעלי ניסיון רב בתחום שביצעו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו. הזמינו עכשיו שירות לוכד חולדות באשדוד.


אנחנו מציגים לפניכם טבלה המציגה פעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה בעיר, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה באשדוד:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במשרד באשדודהחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה במקלט באשדודלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה במועדון קשישים באשדודלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה.450 ₪

האם אפשר ללכוד את החולדות לבד?

ראיתם חולדה ואתם מתלבטים האם אפשר ללכוד את החולדות לבד? חשוב ביותר לדעת כמה פרטים על הלכידה:

בחינת רמת נגיעות: חשוב ביותר לדעת האם מדובר על חולדה אחת או שמא מדובר במספר רב של חולדות. כאשר מדובר על מספר רב של חולדות, הרי ההמלצה היא לעשות שימוש במספר מלכודות על מנת לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר ולוודא כי אכן לכדתם את כל החולדות.

וודאו כי מדובר במלכודת מתאימה לחולדות: נוסף על כך, חשוב ביותר לוודא כי המלכודת מתאימה לחולדות. שימו לב, אם בחרתם במלכודת שאינה מתאימה לחולדות, הרי הלכידה על תתבצע על הצד הטוב ביותר ולכן יש לשים לב לכך בעת הבחירה.

הנחת המלכודת במקום המתאים ללכידת חולדות: שימו לב, את המלכודת אי אפשר להניח סתם כך אלא קיימת חשיבות רבה להניח את המלכודת במקום מדויק אשר יאפשר ללכוד את החולדה בצורה איכותית. את המלכודת יש להניח בפינות חשוכות לאורך הקירות.

האם קיימים הבדלים בין עכברים לחולדות?

כיצד תדעו כי בביתכם נמצאות חולדות ולא עכברים? חשוב ביותר להבחין בין חולדות לעכברים על מנת לדעת לבחור את המלכודת הטובה ביותר. הנה מספר הבדלים בין חולדות לעכברים:

מזון: בהשוואה לעכברים אשר צורכים 3 גרם מזון ליום, חולדות ניזונות מ 15 גרם ומעלה של מזון במהלך היום והתוצאה היא יותר נזקים בבית.

מבנה גוף: נוסף על זאת, לחולדות יש רגליים גדולות יותר בהשוואה לעכברים ואוזניים קטנות יותר. זאת ועוד, הזנב של  החולדות אינו מכוסה שערות בהשוואה לזנב של העכברים. 

שימו לב, כאשר תבחינו בין ההבדלים השונים, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת בוודאות האם חולדות מצויות בבית ולהזמין לוכד חולדות באשדוד לצורך זיהוי סופי. במסגרת תפקידו לוכד חולדות בעיר אשדוד ידע לזהות בוודאות האם מדובר בחולדות ולהתאים עבורן את סוג המלכודת המתאים ביותר.

האם חולדות יכולות לטפס על קירות הבית?

התשובה היא בהחלט כן. החולדות ניחנות ביכולת טיפוס על קירות הבית וכן החולדות יכולות לטפס על חפצים שונים כמו כבלים ועוד על מנת להגיע לבית. טיפוס של חולדות על קירות הבית עשוי לעורר חששות רבים ולכן אם אתם מבחינים בחולדות, חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד חולדות באשדוד. כאשר לוכד חולדות מקצועי יגיע לבית יהיה ביכולתו לאתר מקום הימצאות של החולדות ולדעת האם החולדות הגיעו לבית כתוצאה מטיפוס על הקירות.

על מנת להימנע ממצב בו חולדות מטפסות על קירות הבית ניתן לבצע את הפעולות הבאות:

הקפדה על ניקיון: חולדות יוצאות ממקום המסתור שלהן בחיפוש אחר מקומות נעימים יותר וכן בחיפוש אחר מזון. כתוצאה מכך, יש חשיבות רבה להקפיד על ניקיון הבית ולוודא כי כל המזונות מאוחסנים במקומות סגורים שאינם מאפשרים לחולדות להגיע.

איטום הבית: על מנת לא לאפשר לחולדות להגיע לבית חשוב ביותר לבצע איטום של סדקים בקירות הבית. כאשר יתבצע איטום ברמה איכותית, הרי לא תראו חולדות יותר. איטום מקצועי אשר יתבצע על ידי מומחים בתחום יבטיח לכם שקט נפשי לתקופה ארוכה  ללא כל חששות ופחדים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות באשדוד

פעולת לוכד באשדוד מתבצעת כך: הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה נלכדה ושהשטח נקי מחולדות אחרות.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו באשדוד, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום