לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות באילת

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות באילת

אם ראיתם חולדה ליד או בסביבת בית המלון או אם אתם יודעים שיש לכם חולדות בבית או בעסק, אל תתמהמהו, הזמינו עכשיו לוכד חולדות באילת. לוכדי החולדות שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח בעיר הדרומית. המדבירים שלנו מגיעים מהר לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או החצר בעזרת מלכודות ופתרונות מתקדמים. הזמינו עכשיו לוכד חולדות באילת ותהנו מסביבה נקייה ממכרסמים.

חפירות של מבנים חדשים באילת עשויות להגביר את הופעת החולדות. על מנת למנוע מכת חולדות, חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות באילת אשר לו ניסיון רב בתחום וידע על מנת לנשום לרווחה.לוכד חולדות מקצועי ידע לזהות את מקום המסתור של החולדות ולבחור את שיטת הלכידה המתאימה ביותר.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות באילת? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באילת ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות באילת
 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות באילת שביצענו לאחרונה

שירותי לכידת חולדות בפריסה ארצית אלו מהנפוצים שבשירותינו. אנו בחברת פסט-קונטרול מספקים את שירותינו גם באילת. לוכד חולדות באילת סייע לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכידה בזמינות מיידית על ידי בעל מקצוע מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום. באילת ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות באילת שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה באילת:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בעסק מזון באילתלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה.450 ₪
לכידת חולדה במלון באילתלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים באילתלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪

כיצד יש לנקוט כאשר מבחינים בחולדות?

ראיתם חולדות בבית? אין ספק כי ראיה של חולדות בבית עשויה לגרום למצב של מתח רב וחשש מפני העברה של מחלות והסכנה של נשיכה על ידי חולדות. בשנים האחרונות אנו עדים לעדויות של אנשים אשר סיפרו על נשיכה של חולדות בשעת לילה מאוחרת ומדובר בחוויה לא נעימה ואף מפחידה. חולדות חודרות לבתים כאשר הן מרגישות אי נוחות בסביבת המחייה שלהן כתוצאה מבנייה. באזורי בנייה רבים ניתן להבחין בהימצאות של חולדות ולכן יש חשיבות רבה לטפל בבעיה בהקדם. 

טיפול מוקדם: אם ראיתם חולדה באזור שלכם, הרי ייתכן כי ישנן חולדות נוספות ולכן קיימת חשיבות רבה לבצע טיפול מונע על ידי לוכד חולדות באילת אשר יגיע למקום ויאתר את מקום הימצאות של החולדות. 

פיזור רעל בנקודות שונות: לוכד חולדות מקצועי יגיע למקום ובמקרה הצורך יפזר רעל במקומות שונים על מנת לא לאפשר לחולדות נוספות להגיע למקום. נדגיש כי פיזור רעל מסוכן ולכן רק לוכד חולדות מקצועי יבצע את פיזור הרעל. פיזור רעל מצריך מתן תשומת לב לבחירת הרעל ובחירה של מקום הפיזור. נציין כי ברוב המקרים לוכד יבחר לפזר רעל אשר חודר באמצעות אכילה ומתפשט דרך הקיבה, מה שגורם לחולדות למצוא את מותן מספר ימים לאחר מכן ולא באופן מיידי.

האם אפשר למנוע הגעה של חולדות לבית?

השאלה היא האם ניתן למנוע הגעה של חולדות לבית? במקרה הזה, יהיה עליכם להתייעץ עם לוכד חולדות באילת אשר יגיע למקום ויסייע לכם במתן טיפים שונים.

כעת נציג בפניכם את הטיפים השונים:

סגירה של הביוב: חשוב ביותר לבחון האם הביובים סגורים. במידה והביובים אינם סגורים, הרי חשוב ביותר להקפיד על סגירה של הביוב. 

לא להשאיר מזון חשוף: נוסף על זאת, חשוב ביותר לא להשאיר מזון חשוף בבית על מנת להימנע מהופעה של חולדות בבית.

פיזור תיבות האכלה במקומות חשודים: נוסף על זאת, חשוב ביותר להקפיד על פיזור תיבות האכלה במקומות מתאימים בהם מבחינים בהימצאות של חולדות. את תיבות האכלה יש להרחיק מסביבה של בעלי חיים אחרים וכן מפני ילדים קטנים. 

פיזור תיבות האכלה יתבצע בין היתר במקומות שונים כמו למשל לוחות חשמל או ארונות כיבוי אש וכן ארונות שירות. הסכנה הטמונה בחולדות היא יכולת הכרסום שלהם ופגיעה בחוטי חשמל וחוטי התקשורת ולכן חשוב ביותר להקפיד על עבודה יסודית. 

גיזום של עצים: שימו לב, חולדות יכולות לטפס למקומות גבוהים ולכן קיימת חשיבות רבה למנוע זאת באמצעות גיזום של עצים. כאשר יתבצע גיזום של עצים, יהיה ניתן למנוע את ההופעה של החולדות.

מהן שיטות הלכידה המקובלות?

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגוון שיטות לכידה של חולדות כך לדוגמא ניתן להבחין בלכידה באמצעות כלוב- שיטה הנחשבת הומנית במיוחד ואילו ניתן להבחין גם הנחשבות פחות הומניות כמו למשל שימוש ברעל או מלכודת קפיץ. לוכד חולדות באילת ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. 

משך הטיפול: כאשר לוכד עכברים בוחר לעשות שימוש בתיבות האכלה ולהניח רעל, הרי הרעל מחזיק מעמד לתקופה של שלושה חודשים ויש לבצע את הטיפול אחת לשנה אלא אם מבחינים ברמת נגיעות גבוהה ואז יש צורך לחזור על הטיפול. 

בהתאם למיקום החולדות: בחירת המלכודת תעשה בהתאם למיקום החולדות. אם החולדות מצוית בבית ובו ילדים קטנים ובעלי חיים, הרי לא יעשה שימוש ברעל אלא באמצעי לכידה אחר, זאת במטרה לא לחשוף את הילדים ובעלי החיים לרעל.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות באילת

הלוכד יציב מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד באילת.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות לבית פרטי בעיר אילת עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום