לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברת תיקן גרמני

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברת תיקן גרמני

יש לכם בעיית מזיקים בבית? נתקלתם בתיקן הגרמני החמקמק? אתם בטח זקוקים לשירות של חברת הדברה מקצועית. אצלנו בחברת פסט-קונטרול מבצעים הדברת תיקן גרמני בכל סביבה, אם זה בבית, בחצר או בעסק. השירות שלנו ניתן בפריסה ארצית וסביב השעון. התקשרו עכשיו ונפתור לכם את בעיות התיקנים באחריות.

הדברת תיקן גרמני נחשבת לעבודה של מדבירים מקצועיים. בהשוואה לתיקן אמריקאי, הדברה של תיקן גרמני מצריכה ידע וניסיון רב. כאשר תבחרו חברת הדברה מקצועית בתחום, תוכלו להיות רגועים ולדעת כי בחרתם את החברה המקצועית ביותר אשר תדאג לבצע הדברה איכותית.

מחפשים חברת הדברה מקצועית להדברת תיקן גרמני – זה המקום
הדברות ירוקות מכל הסוגים
שירות איכותי ומקצועי
התחייבות בכתב לאחר כל הדברה 
שירותי הדברה החל מ-200 ש"ח
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
עזרנו לאלפי לקוחות פרטיים ובעלי עסקים להיפטר מהתיקן הגרמני בסביבתם.הדברת תיקן גרמני

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברת תיקן גרמני שביצענו לאחרונה

אצלנו בחברת פסט-קונטרול מספקים שירותי הדברת תיקן גרמני כבר שנים רבות. תיקנים, טרמיטים או נדלים, אנחנו מבצעים את כל סוגי ההדברות. אנחנו מספקים מספר רב של הדברות, נגד תיקן גרמני, יעילות המספקות פתרון לבעיה, ונפטרות מהתיקנים לצמיתות.

בטבלה הבאה ישנן חלק מפעולות הדברת תיקן גרמני שביצענו על מנת שתוכלו לראות את הפעולה ומחיר ההדברה:

פעולות הדברת תיקן גרמני שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברת תיקן גרמני מדירת קרקעהדברת התיקנים נעשתה עם חומרים כימיים ואבקת ריסוס.350 ₪
הדברת תיקן גרמני מבית פרטי בעיראחרי כמה ימים נמצא הקן החמקמק של התיקן מתחת למקרר.500 ₪
תיקן גרמני בחנות ירקותבוצעה הדברה ביולוגית בשטח החנות.600 ₪

מה חשוב לדעת על התיקן הגרמני?

בבואכם להזמין חברת הדברה לצורך הדברת תיקן גרמני, יהיה עליכם לדעת מספר דברים על התיקן הגרמני. 

כעת נציג בפניכם את הדברים החשובים אשר יהיה עליכם לדעת:

הימצאות במבנים סגורים: בהשוואה לתיקן אמריקאי, את התיקן הגרמני ניתן למצוא בדרך כלל במבנים סגורים. המשמעות היא כי  התיקן הגרמני מעדיף מקומות סגורים ולחים בהם ניתן למצוא מזון ומים. 

לא מגיע מהביוב: בהשוואה לתיקן האמריקאי, התיקן הגרמני אינו מגיע מהביוב אלא ניתן למצוא אותו במקומות נסתרים כמו מכונת קפה, מיקרוגל ועוד. 

משיכה לשאריות מזון: זאת ועוד, תיקן גרמני נמשך בעיקר לשאריות מזון. מכאן, אם אתם משאירים שאריות מזון על השיש במטבח, הרי ייתכן כי תמצאו שם תיקן גרמני. 

שימו לב, במידה והבחנתם בתיקן גרמני, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של הדברה מקצועית. רק מדבירים מקצועיים ידעו כיצד להיפטר מהתיקן הגרמני באמצעות האמצעים העומדים לרשותם.

הדברה אפקטיבית של תיקן גרמני

הזכרנו כי תיקן גרמני נחשב למקרה מורכב של הדברה, אך אין מדובר במקרה בלתי אפשרי להדברה.  למרות זאת, ניתן לבצע הדברת תיקן גרמני באמצעות שימוש באמצעים שונים. כעת נפרט אודות האמצעים השונים:

שימוש בפיתיונות מורעלים: על מנת להדביר את התיקן האמריקאי, ניתן לעשות שימוש בפיתיונות מורעלים ולהניח את הפיתיונות במקומות בהם נמצא התיקן האמריקאי. חברת הדברה מקצועית תגיע מצוידת עם הפיתיונות בצורה של ג'ל – מדובר באמצעי קל ונוח להדביר את התיקן הגרמני וניתן להניחו במקומות שונים כמו חריצים או משטחי עבודה שונים. השימוש בג'ל כולל עמילן תירס מורעל אשר מושך את התיקן לאכול ותוך מספר דקות הוא מוצא את מותו. 

שימוש במלכודת פרומון: נוסף על זאת, חברת הדברה תעשה גם שימוש במלכודות פרומון דביקות- המלכודות מושכות את התיקן הגרמני ואין לו יכולת לברוח מהמלכודת. שימו לב, אין מדובר במלכודת אשר גורמת למותם, אבל אין ספק כי הם יפסיקו להוות מטרד עבורכם. את המלכודות ניתן להציב במקומות המסתור שלהם כמו למשל מתחת למקרר שם ניתן למצוא את התיקן הגרמני.

איך ניתן למנוע את ההגעה של התיקן הגרמני?

רגע לפני שאתם מבצעים הדברת תיקן גרמני, ישנן מספר פעולות אשר תוכלו לעשות על מנת למנוע את ההגעה של התיקן הגרמני. כעת נציג בפניכם את הפעולות השונות אשר תוכלו לבצע:

ניקיון של הבית או בית העסק: במידה ואתם רוצים להימנע מהופעה של תיקן גרמני, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון של הבית או בית העסק. אם נפלו לכם פירורים על הרצפה או נוזלים נשפכו, הרי חשוב ביותר להקפיד ולנקות את הבית. 

אל תשאירו שאריות מזון על השיש: נוסף על זאת, אל תשאירו שאריות מזון על השיש. כאשר תשאירו שאריות מזון על השיש, הרי אתם עשויים למצוא תיקן גרמני אשר נמשך למזונות השונים. 

שאיבה מאחורי מקומות מסתור: נוסף על זאת, ניתן לשאוב במקומות מסתור בהם אתם עשויים למצוא את התיקן הגרמני כמו למשל מאחורי ריהוט או מאחורי מכשור חשמלי. 

חסימה של נקודות גישה: נוסף על זאת, על מנת להימנע מהגעה של תיקן גרמני, ניתן גם לחסום את נקודות הגישה שלו באמצעות איטום של פתחים בקירות. 

שימו לב, כאשר תבצעו את כל הפעולות השונות, הרי תפחיתו את סיכויי ההגעה של התיקן הגרמני לאזור שלכם.

שאלות ותשובות בנושא הדברת תיקן גרמני

לגמרי, המדבירים שלנו במדבירים שלי נמצאים בזמינות 24/7 , ובהגעה מהירה לכל מקום בארץ.

הדברת תיקן גרמני היא איננה כמו הדברת תיקן רגיל, יש להוועץ במדביר מוסמך על מנת לטפל בבעיה.

תיקן גרמני אוהב שאריות מזון ומקומות חמים ולחים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום