לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברת פשפש המיטה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברת פשפש המיטה

לא מפסיקים להתגרד? סובלים מעקיצות בצפיפות גבוהה? שמים לב לכתמי דם בסדינים? כנראה שאתם זקוקים להדברה נגד פשפשי מיטה. אצלנו בפורטל ההדברות פסט-קונטרול תקבלו אחריות לכל שירות הדברה הניתנת בכתב בסיום ההדברה, שירות מקצועי ומדבירים בעלי ניסיון שידאגו לא להשאיר זכר לשום פשפש מיטה.

פשפש המיטה הוא מזיק בגודל 2-3 מ"מ בעל צורה עגולה ופחוסה וצבעו חום – אדמדם. מדובר במזיק אשר ניזום מדם של אנשים ובעלי חיים המצויים בסביבתו. במרבית היום הוא עשוי להימצא בארגזי מצעים ובמזרנים, כאשר בשעות הלילה הוא יוצא לצורך חיפוש מזון.

ניתן לזהותו באמצעות גירודים רבים ועקיצות בשעות הלילה. מדובר במזיק אשר נע באמצעות הליכה בלבד ואין לו אפשרות לקפוץ ממקום למקום וכן הוא חסר יכולת לחדור מחסומים שונים. עם זאת, בשל מבנה גופו יש לו יכולת להיכנס לסדקים וחריצים קטנים בעלי צפיפות רבה.
זקוקים בביצוע הדברת פשפש המיטה? כל המידה בכתבה הבאה:

זקוקים להדברה נגד פשפשי מיטה? זה המקום
כל סוגי ההדברות והלכידות במקום אחד
שירות מקצועי ואיכותי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל הארץ להיפטר מפשפשי המיטה בביתם.הדברת פשפשי מיטה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברת פשפש המיטה שביצענו

פשפשים יכולים להיכנס לכל מקום, לסדקים בקיר, שקעי חשמל, חריצים בסדין ועוד, מבנה גופם הצר מאפשר להם להסתנן למקומות אלו ולכן הם מהווים מטרד שלא קל להיפטר ממנו ויש לדאוג להדברה דרך חברת הדברה מקצועית שתספק את שירותיו של מדביר מנוסה ומוסמך שידאג להדביר את כל המקומות האפשריים בהם הפשפשים יכולים להימצא.
בטבלה הבאה מוצגות חלק מפעולות הדברת פשפש המיטה שביצענו לאחרונה:

פעולות הדברת פשפש המיטה שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברת פשפש המיטה בבית מלון באילתההדברה בוצעה בחמישה מחדרי בית המלון וכללה שימוש בקיטור חום וריסוס חומר הדברה נגד פשפשים.6,000 ₪
הדברת פשפש המיטה בדירת 3 חדרים בנתניהההדברה בוצעה על ידי ריסוס הבית והקירות בחומר מיוחד נגד פשפשים ושימוש בקיטור חום למיטות.3,000 ₪
הדברת פשפש המיטה בבית פרטי בכפר סבאהמדביר ריסס את כל פינות הבית, שקעי החשמל והחריצים שבקירות בחומר נגד פשפשים. במיטות ביצע הדברה בעזרת חום.4,000 ₪

איך ניתן להימנע מההופעה של פשפש המיטה

אין אפשרות להיפטר מפשפש המיטה בצורה עצמאית אלא רק באמצעות הזמנת מדביר מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום אשר יגיע עם חומרי הדברה מתאימים ויבצע הדברת פשפש המיטה. עם זאת, ניתן לבצע מספר פעולות מניעה בכוחות עצמכם רגע לפני הופעת המדביר.

כביסה – עליכם לבצע כביסה של הבגדים כולל הרתחה. מטרת ההרתחה היא לוודא כי המזיק נהרג בשלבים הראשונים.

שימוש בשואב אבק – פעולה נוספת אשר ניתן לעשות היא לבצע שאיבה של אבק במטרה לשאוב את הפשפשים השונים.

כיסוי המזרנים – יש לעטוף את כל המזרנים באמצעות ניילון נצמד על מנת להימנע מהדבקה מחודשת על ידי הפשפשים המצויים במקומות שונים בבית. רכישה של כיסוי מיטה איכותי תבטיח התמודדות עם פשפש המיטה.

פשפש המיטה ניזון מהדם של הקורבנות

פשפש המיטה ניזון מהדם של הקורבנות כאשר הוא מפריש חלבונים האחראים על הרחבה של כלי הדם וגורמים לאלחוש של האזור בו הוא ניזון. אותם חלבונים משפיעים על בני האדם בצורה שונה ומגוונת. תיתכן תגובה מאוחרת במסגרתה אדם אשר נעקץ על ידי פשפש המיטה יראה את הסימנים על גופו ואילו תיתכן תגובה מידית במסגרתה יופיעו סימנים אדומים ולאחר מכן שלפוחיות המלוות בגירודים למשך מספר ימים.

כיצד מדביר מקצועי יבחר לפעול

בניגוד לשיטות מניעה המתאפשרות לביצוע על ידי אנשים אשר פשפש המיטה מצוי בביתם, מדביר מקצועי ינקוט בשיטות הדברה הכוללות שימוש בחומרים כימיים זאת על מנת להבטיח את חיסולו של פשפש המיטה, הדברת פשפש המיטה חייבת להיות יסודית על מנת לחסלם לחלוטין.

ריסוס: מדובר בריסוס הרצפה והקירות. שימו לב, אין מדובר בריסוס המזרנים בשל העובדה כי מדובר במזרנים אשר ישנם עליהם וריסוס על המזרנים עשוי להזיק. בתום הריסוס יש להימנע מכניסה לבית במשך 6 שעות ולתת לחומר ההדברה להתייבש ולפעול בהתאם להוראות הבטיחות של המדביר. מבין חומרי ההדברה השונים, ניתן למצוא כיום תרסיסים אירוסולים המיועדים לפגיעה ממוקדת וישירה של פשפש המיטה הכוללים בין היתר פירותראידים.

מלכודות ניטור: שיטה נוספת היא שימוש במלכודות ניטור. לאחר ההתייבשות של חומר ההדברה, המדביר מניח מלכודות דבק מתחת למיטה במטרה להביא לניטור הפשפשים. לאחר ההנחה של המלכודות אין להצמיד את המיטות לריהוט על מנת למנוע מצב בו הפשפשים יעברו ממיטה אחת לאחרת.

האם יש צורך לתאם טיפול נוסף

בתום הטיפול הראשון יש לחכות כשבוע וחצי ולראות האם יש פשפשים באזור המיטה. במידה ואכן נמצאו פשפשים בסיומו של הטיפול הראשון יש לתאם טיפול נוסף ובו ניתן לחזור על השימוש בחומרי ההדברה בהתאם לצורך.

מהי הדברה ירוקה

כיום אחת השיטות המקובלות להדברת פשפש המיטה היא הדברה ירוקה הנעשית ללא כל שימוש בחומרים כימיים ואינה רעילה. בניגוד להדברה כימית במסגרתה החומרים מתפרקים בצורה איטית יותר ואף נשארים בסביבה לאורך זמן רב, הדברה ירוקה נחשבת יעילה במיוחד בשל העובדה כי מדובר בחומרים אשר מתפרקים במהירות ואינם מזיקים לבני אדם ובעלי חיים. כך לדוגמה, באמצעות שימוש בקיטור ניתן לבצע הדברה ללא שימוש בחומרי הדברה כימיים.

שאלות ותשובות בנושא הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה מתבצעת על ידי שימוש בקיטור חום למיטות ולבסיס המיטות ולאחר מכן שימוש בחומר הדברה נגד פשפשים בשאר הבית.

מחיר הדברת פשפש המיטה נע בין 800-1,500 ש"ח לחדר.

כמובן, אנו מספקים אחריות לכל תקופת החורף והקיץ הקרובים לכל שירותי ההדברה הסטנדרטית שלנו.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום