לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברת חדקונית הדקל

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברת חדקונית הדקל

עץ הדקל מהווה בית גידול לחיפושית אשר שמה חדקונית הדקל. חדקונית הדקל נחשבת למזיק אשר תוקף את עצי הדקל כאשר הסימנים הבולטים ביותר הם הצהבה ונשירה של כפות הדקל, דבר העשוי להוביל להמתה של העץ.

בשלב הראשוני הצמרת תפגע ולאחר מכן יתחילו למות הענפים. שימו לב כי הסימנים יופיעו רק לאחר תקופה של 6 חודשים ולכן ההמלצה היא לזהות את חדקונית הדקל ולהיערך להדברה באמצעות מדביר מקצועי.

זקוקים להדברת חדקונית הדקל? אנחנו פה בשבילכם
כל סוגי ההדברות לכל בעיות המזיקים
הדברות ירוקות וללא ריח
שירות מקצועי ואיכותי
זמינות 24/7
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברחבי הארץ להיפטר מחדקונית הדקל בבית או בעסק שלהם.הדברת חדקונית הדקל

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברת חדקונית הדקל שביצענו לאחרונה

הדברת חדקונית הדקל אינה הדברה נפוצה במיוחד, אך זו הדברה שיכולה להציל את עצי הדקל לאנשים שבשטחם הפרטי או בעסק נטועים עצים אלו. החדקונית פוצעת את העץ ויכולה לגרום למותו, הדברה בזמן המתאים יכולה להציל את העץ מגסיסה. בין שירותינו להדברת מזיקים אנו מספקים גם הדברת חדקונית הדקל בפריסה ארצית, ההדברה מתבצעת על ידי מדביר מוסמך המרסס ומשקה את העץ בחומר הדברה מיוחד.
לפניכם טבלה עם פעולות הדברת חדקונית הדקל האחרונות שביצענו, אופן ההדברה ומחיר השירות:

פעולות הדברת חדקונית הדקל שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברת חדקונית הדקל במסעדה בחיפהההדברה בוצעה על ידי החדרת חומר נגד חדקונית הדקל לשלושת קודקודי העצים. 600 ₪
הדברת חדקונית הדקל בבית פרטי בהרצליהההדברה בוצעה על ידי ריסוס שני העצים בחומר נגד חדקונית הדקל והצבת מלכודות נגד חדקוניות.450 ₪
הדברת חדקונית הדקל באולם אירועים באור יהודהההדברה בוצעה על ידי ריסוס 6 צמרות עצי הדקל והשקיית העצים בחומר נגד חדקונית הדקל.1,100 ₪

מתי חשוב לפעול

בשל העובדה כי חדקונית הדקל מסוגלת לפגוע בצורה משמעותית בעצי הדקל כדאי לפעול בצורה נחרצת ולא לתת לה לפגוע בעצים. הדברה נחשבת לשיטה היעילה ביותר וכמובן שיש לבחור את שיטת ההדברה המתאימה ביותר.

הטיפול המושלם באמצעות מדביר מקצועי

אם הבחנתם בחדקונית הדקל, הרי חשוב ביותר לא לנסות ולבצע את ההדברה בכוחות עצמכם אלא להשאיר את העבודה לידי מדביר מקצועי אשר יהיה ביכולתו לבצע את ההדברה תוך שימוש בחומרים מתאימים. המדביר ידאג לביצוע ההדברה באחוזי הצלחה גבוהים.

מעבר לעובדה כי מדובר בפגיעה משמעותית לעץ עצמו, הרי טיפול שאינו מתאים יגרום לחדקונית הדקל לנדוד לעבר העצים המצויים בקרבת מקום. חדקונית הדקל ידועה בכושר הנדידה שלה בחיפוש אחר נקודות דגירה ולכן חשוב ביותר למגר את ההופעה שלה. חשוב מאד לבצע את ההדברה אך ורק באמצעות מדביר מקצועי היות וישנן מספר דרכים באמצעותן ניתן להיפטר מחדקונית הדקל.

כיצד לזהות את חדקונית הדקל

חדקונית הדקל מתחילה את החיים בתור זחל ולאחר תקופה בה היא גולם היא הופכת לחדקונית בוגרת.

כיצד לבצע הדברה של חדקונית הדקל

ישנן מספר שיטות לביצוע הדברה של חדקונית הדקל וכעת נציג בפניכם את השיטות השונות: הדברה באמצעות ריסוס: מדובר באחת השיטות המרכזיות ביותר לטיפול בחדקונית הדקל. ישנם מספר תכשירים בהם ניתן לעשות שימוש במסגרת ההדברה כמו למשל טוטם- מדובר בחומר הדברה אשר פועל נגד חדקונית הדקל בשלב הבוגר והזחל.

את החומר מרססים בצורה ישירה לקודקוד העץ. עוד אפשרות היא ריסוס באמצעות תכשיר איפון- מדובר בתכשיר אשר קוטל זחלים ומרססים אותו באופן ישיר לקודקוד העץ,כאשר את הטיפול מבצעים פעמיים בשנה בחודשים מרץ ואוגוסט. אופציה נוספת היא שימוש בקוטל חרקים בשם מוספילן אשר מרססים אותו ישירות אל קודקוד העץ גם פעמיים בשנה.

הדברה באמצעות מלכודות

אפשרות נוספת היא להדביר את חדקונית הדקל באמצעות מלכודות אשר מציבים אותן על פני הקרקע באזור בו יש צל , דבר אשר מונע לעשות שימוש בחומרי הדברה אחרים. כאשר העצים מצויים בגן ציבורי, יש להציב את המלכודות במרחק של 25 ס"מ אחד מהשני ולוודא כי המלכודות פועלות היטב.

שימוש בהדברה ירוקה

עוד אפשרות להדברה של חדקונית הדקל היא באמצעות הדברה ביולוגית המתבצעת באמצעות פיזור נמטודות הלוא הן תולעים נימיות וכן דואגים לפיזור של מלכודות לצורך לכידה. מדובר בשיטה אשר אינה כוללת מעורבות של חומרים כימיים ומהווה הדברה ירוקה אשר אינה פוגעת בבעלי החיים והסביבה.

מה חשוב להביא בחשבון

הדבר החשוב ביותר בעת ההדברה הוא להימנע מפגיעה של עצי הדקל הנמצאים סמוך לחדקונית הדקל. טיפול ומניעה בצורה האיכותית ביותר יובילו להצלה של עצי הדקל וכן למניעת הפסדים משמעותיים. נדגיש כי כל טיפול שונה בהתאם לעץ וגודלו. יתרה מזאת, יש להביא בחשבון את חומרי ההדברה בהם נעשה שימוש. מדביר מקצועי ייקח בחשבון כי עץ הדקל מגיע לגבהים משמעותיים ועל כן יקפיד לבצע את הריסוס מכיוון הקודקוד של העץ.

שאלות ותשובות בנושא הדברת חדקונית הדקל

הדברת חדקונית הדקל מתבצעת על ידי הזרקת חומר מיוחד נגד חדקונית הדקל אל תוך העץ.

מחיר הדברת חדקונית הדקל נקבע בעיקר לפי כמות העצים ומצבם של העצים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום