לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברת דג הכסף

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברת דג הכסף

זקוקים להדברת דג הכסף? מחפשים מדביר אמין ומקצועי שייפטר מהבעיה ביעילות? אנחנו כאן בשבילכם. בין אם עברתם לדירה חדשה, שיפצתם או שאתם פשוט זקוקים להדברה אנו מספקים לכם שירותי הדברת דג הכסף בפריסה ארצית ועם שירות מקצועי ואחריות בכתב שהבעיה תיפטר.

פוגשים דגי כסף בפינות ובקירות הבית? דגי כסף מופיעים לרוב דווקא בבתים חדשים ולא קשה כלל להיפטר מהם, כל מה שצריך לעשות זה לבצע הדברת דג הכסף בצורה יסודית ובכך למחוק אותם לצמיתות, קראו במאמר הבא אודות הדברת דג הכסף:

זקוקים לשירותי הדברת דג בכסף? זה המקום
שירותי הדברה ירוקה לשלל מזיקים
התחייבות לפתרון הבעיה
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים ביחס לשוק ההדברה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברחבי הארץ להיפטר מדג הכסף בביתם.הדברת דג הכסף

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברת דג הכסף שביצענו לאחרונה

הדברת דג הכסף היא הדברה נפוצה בעיקר בבתים חדשים, לעתים אנו נתקלים גם במקרים שלא בהכרח זה המצב. למרת שהוא אינו מסוכן דג הכסף מהווה מטרד לא קטן ויש צורך להיפטר ממנו. בין שירותינו להדברת מזיקים באתר ניתן למצוא גם הדברת דג הכסף כשההדברה מבוצעת על ידי מדביר מוסמך ושימוש בחומרי הדברה ירוקים.
לפניכם טבלה המציגה את חלק מפעולות הדברת דג הכסף שביצענו לאחרונה וכמובן את אופן ההדברה ומחירה:

פעולות הדברה נגד דג הכסף שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברת דג הכסף בבית פרטי בקרית טבעוןההדברה בוצעה על ידי ריסוס הבית בחומר ירוק נגד זוחלים ובמיוחד בפינות הבית.500 ₪
הדברת דג הכסף בדירת 5 חדרים בראשון לציוןההדברה בוצעה על ידי ריסוס הדירה, הכניסות אליה ופינות הבית בחומר נגד דגי כסף.400 ₪
הדברת דג הכסף בדירת 4 חדרים בגבעת שמואלהדברה לדירה חדשה לפי כניסת הדיירים, ההדברה בוצעה על ידי ריסוס כל פינות הבית והמשקופים בחומר מיוחד הדוחה את דגי הכסף ומונע את שהייתם בדירה.350 ₪

כל מה שכדאי לדעת על דג הכסף

דג הכסף הינו חרק אשר דומה בצורה החיצונית שלו לדג כסוף ומכאן שמו- מדובר בחיה בעלת גוף שטוח ומזכרה טיפה בצבע כסף. לדג הכסף עיניים קטנות ומדובר בחרק אשר אוהב להימצא בתנאי חושך ולחות.

ניתן למצוא מספר סוגים של דגי כסף

ניתן למצוא מספר סוגים של דגי כסף כמו למשל דג כסף הבית. מדובר בחרק אשר מותאם לטמפרטורה של מגורים בבית האדם. יתרה מזאת, הנקבה של דג הכסף מסוגלת להטיל 100 ביצים בתוך כוכים בטמפרטורה אשר נעה בין 20-30 מעלות צלזיוס, המשמעות היא כי טמפרטורת החדר נחשבת עבורה לטמפרטורה נוחה במיוחד.

מהם הנזקים של דג הכסף

אמנם מדובר בחיה אשר אינה עוקצת או מהווה סכנה משמעותית לבני האדם. אם ניקח לדוגמא תיקנים, הרי אין מדובר בחיה המפיצה חיידקים ורוב המקרים מדובר בחיה אשר יכולה להסתובב בבית הרחק מהסביבה של בני האדם. החרק ניזון מחומרים כמו סוכר או כותנה ולעתים יש ביכולתו לצרוך דפי נייר המעורבבים עם סוכר.

חשיבות ההדברה המקצועית

גיליתם דג כסף בבית? חשוב ביותר להסתייע בשירותי הדברה מקצועית תוך בחירת מדביר מקצועי בעל רישיון אשר יבחר את חומר ההדברה המתאים ביותר. המטרה היא להרחיק את דג הכסף מהבית ולכן כדאי לבחור בהדברה ירוקה.

באמצעות שיטת הדברה ירוקה ניתן להרחיקו ללא כל פגיעה בו או בבני האדם. החומרים הכוללים הדברה ירוקה נחשבים יעילים במיוחד, אך חשוב לוודא כי מדובר בחומרים אשר קיבלו את האישור מטעם משרד הבריאות והסביבה.

דג הכסף עשוי להסתתר בתוך מערכות השקיה בגינה ולכן חשוב ביותר לאתר את מקומו. מדביר מקצועי אשר עבר הכשרה מקצועית ידע לאתר את דג הכסף באמצעות הידע והניסיון העומדים לשירותו. יעילותה של ההדברה תבוא לידי ביטוי כאשר יהיה זה מדביר אשר יכיר היטב את תנאי המחייה של החרק ויהיה ביכולתו להביא למיגור החרק תוך שימוש בריסוס מקצועי.

מדביר מקצועי ידע לזהות את הדפוסים של החרק ולהצביע על מקור הנגיעות וכך לפעול למיגור מוחלט. סיוע מטעם מדביר מקצועי תוביל לטיפול אפקטיבי אשר התוצאה שלו תהיה גינה נקיה ללא קינון חוזר של דג הכסף והתפשטות הנגיעות לאחר התארגנות חדשה של החרק.

הדברה המבוססת על צמחים

אם כן, הדברה ירוקה הפכה כיום למבוקשת ביותר בקרב אנשים רבים המבקשים למנוע את ההופעה של דג הכסף בביתם. ניתן לראות כיום ריסוס המבוסס על צמחים וחומרים טבעיים- מדובר בחומרים שאינם רעילים לבני האדם ומסייעים בחיסולו של דג הכסף.

מכאן, יש לשכור את שירותיו של מדביר מקצועי בעל ניסיון רב בתחום אשר יהיה ביכולתו לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר תוך הקפדה על אחריות מקצועיות ואמינות- מדובר בפרמטרים חיוניים ביותר אשר חשוב להתעקש עליהם בעת הזמנה של מדביר.

ההדברה מחייבת פעולה יסודית

ההדברה מחייבת פעולה יסודית ואפקטיבית – רק כך יהיה ניתן למנוע את הופעת החרק בגינה ולעצור את ההתרבות שלו. רק מדביר מקצועי ידע לזהות את מקום הקינון של החרק ולהוביל לסיומו באמצעות טיפול מקיף.

מה חשוב לוודא לפני הזמנת מדביר

טרם הזמנת מדביר, יש לוודא כי רישיונו בתוקף ומותאם לביצוע עבודת ההדברה וכן יש לבחון את נושא האחריות- מדביר איכותי יעניק תעודת אחריות על ביצוע העבודה. יש לשים לב לנקודות החשובות הללו על מנת להיות שקטים ולדעת כי מדובר באיש מקצוע מהמעלה הראשונה אשר מבצע את העבודה תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים.

שאלות ותשובות בנושא הדברת דג הכסף

חוץ ממקרים בהם אתם שמים לב לסימני נגיעות, כדאי לבצע הדברת דג הכסף לפני מעבר דירה או לאחר שיפוצים בבית או בעסק.

כמובן, ניתן לבצע הדברה נגד דג הכסף באמצעות חומרי הדברה ירוקים ללא ריח.

מחיר הדברת דג הכסף נקבע בעיקר לפי גודל השטח המרוסס ורמת הנגיעות.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום