לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בבת ים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בבת ים

שומעים רעשים מוזרים בלילות מכיוון המטבח? אולי יש לכם עכברים מסתובבים בבית? אם אתם זקוקים להדברה בבת ים הגעתם למקום הנכון. אצלנו בפסט קונטרול תקבלו שרות מקצועי ואיכותי גם בבת ים. המדבירים שלנו יגיעו אל כל מי שצריך הדברה בבת ים 24/7. מהרו להזמין עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי.

הדברה בבת ים כוללת הדברה של מזיקים שונים כמו תיקנים או נמלים. כאשר תשכרו את השירות של חברת הדברה מקצועית הפעילה במשך 24 שעות ביממה, תדעו כי לא תראו יותר מזיקים בבית שלכם. חברת הדברה מקצועית תשמח להגיע אליכם לטובת ביצוע הדברה ברמה הגבוהה ביותר.

מחפשים הדברה בבת ים? זה המקום בשבילכם
אחריות בכתב הניתנת בסיום כל הדברה
הדברות נגד כל סוגי המזיקים
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים לכל כיס
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בבת ים להיפטר מבעיות המזיקים בבית או בעסק.הדברה בבת ים

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות בבת ים

פסט-קונטרול מספקים שירותי הדברה מכל הסוגים בבת ים כבר שנים רבות, בין אם נתקלתם בחולדה בעסק ובין אם אתם זקוקים להדברה דחופה בבית, שירות הדברה בבת ים נמצא לרשותכם. שירות זה מבוצע על ידי המדבירים המקצועיים של חברת פסט-קונטרול שיגיעו אליכם ויספקו לכם את כל פתרונות ההדברה.

הנה טבלה המציגה פעולות ההדברה שביצענו בגבעתיים בשנים האחרונות ומחיר כל שירות:

פעולות הדברה אחרונות שביצענו בבת ים:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברת זבובנים בבית בבת יםמדביר שהגיע למקום, ביצע הדברה בריסוס, המשפחה חזרה לביתה לאחר כמה שעות.700 ₪
הדברת חפרפרת בחצר וילה בבת יםמלכודות שהצבו בגינה על ידי המדביר שלנו תפסו את החפרפרת החמקמקה.₪500
הרחקת יונים מגג בבת יםנתבקשנו לבצע הרחקת יונים מבניין מגורים.550 ₪

יתרונות של ביצוע הדברה בשעות הערב בבת ים

הדברה בבת ים מבוצעת 24 שעות ביממה בין אם מדובר על שעות הערב או בין אם מדובר על הבוקר חברת הדברה תגיע בכל שעה. 

עם זאת, יש יתרונות רבים לביצוע הדברה דווקא בשעות הערב- כעת נציג לכם את היתרונות השונים:

בכל שעה בשעות הלילה: חברת הדברה מקצועית תגיע אליכם בכל שעה בשעות הלילה. לא משנה האם מדובר בחצות או בשעה אחת בלילה, חברה מקצועית תגיע במהירות למקום ותהיה שם עבורכם. המשמעות היא כי תזכו לקבלת טיפול מהיר במזיקים וכך תוכלו להיות רגועים ולדעת כי המומחים בתחום יגיעו אליכם. 

ביצוע הדברה של מזיקים מסוכנים: בשעות הלילה ניתן לבצע הדברה של מזיקים מסוכנים אשר יוצאים ממקום המסתור שלהם כמו למשל עכברים או חולדות. 

שימוש בחומרי הדברה שונים: בעת ביצוע הדברה בשעות הלילה בחוץ ניתן לעשות שימוש בחומרי הדברה הכוללים רעל בלי לגרום נזק לבעלי חיים או בני אדם.

מהי הדברה מתקדמת בבת ים

בשנים האחרונות ניתן לראות אמצעי הדברה מתקדמים המאפשרים לבצע הדברה איכותית. הדברה בבת ים תכלול שימוש בחומרים מתקדמים אשר לא היה ניתן לראותם לפני מספר שנים. כעת נפרט מהי הדברה מתקדמת:

חומרים בטוחים לשימוש: יתרה מכך, ניתן לראות כיום חומרי הדברה בטוחים לשימוש- מדובר בחומרים המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה וכוללים פירוט של חומרים אשר ניתנים לשימוש ואינם גורמים נזק לבני האדם וחיות מחמד.

ללא ריח: אם בעבר היה ניתן לראות חומרי הדברה הכוללים ריח חזק, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות גם חומרי הדברה שאינם כוללים ריח. המשמעות היא כי ניתן לבצע הדברה איכותית ללא כל שימוש בריחות אשר גורמים אי נחת ובעיות שונות. 

כתב אחריות: יתרה מכך, הדברה אשר בוצעה בשעות הלילה תכלול גם קבלת כתב אחריות. כאשר תקבלו כתב אחריות מידי חברה מקצועית בתחום ההדברה, תהיה לכם האפשרות לדעת כי החברה מבצעת את העבודה בצורה מקצועית.

המלצה על חברת הדברה בבת ים

מחפשים חברת הדברה בבית ים? חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית ביותר בתחום על מנת לא לראות מזיקים שונים. המלצות על חברה מקצועית יכללו את הפרמטרים הבאים:

מקצועיות של המדבירים: בבואכם לחפש המלצות על חברת הדברה, הרי חשוב ביותר לבחון את המקצועיות של המדבירים- יש לבחון האם הם בקיאים בשיטות ההדברה השונות- החל מהדברה כימית ועד הדברה ירוקה.

יומן הדברה: יתרה מכך, חברת הדברה מקצועית תעניק לכם יומן הדברה ובו פירוט על כל חומרי ההדברה השונים אשר המדבירים עשו בהם שימוש.  יומן הדברה מפורט ובו חומרים שונים יאפשר לכם לדעת באילו חומרי הדברה המדבירים עשו שימוש וכך תוכלו להיות בטוחים כי הם דואגים לעשות שימוש בחומרים איכותיים. 

חוות דעת: יתרה מכך, חשוב ביותר לאסו, חוות דעת על השירות של המדבירים. כאשר תאספו חוות דעת מטעם לקוחות קודמים. כאשר יהיו לכם מספר רב של דעות לגבי טיב השירות, כך תדעו כי בחרתם בחברה מקצועית. חשוב ביותר להקפיד ולשאול את הלקוחות של החברה מספר רב של שאלות במטרה לראות את התמונה הכוללת.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בבת ים

אנחנו בפסט-קונטרול מספקים שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות עומד על כחצי שעה.

מחיר הדברה מתחיל ב-400 שח ונקבע בעיקר לפי סוג ההדברה, גודל השטח המרוסס ורמת הנגיעות במקום.

כל פעם שרוצים להבטיח הרחקה של מזיקים ובעלי חיים לא רצויים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום