לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה באור יהודה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה באור יהודה

צריכים היום ובאופן מיידי חברת הדברה מקצועית שתעזור לכם להיפטר מהמזיקים או המכרסמים בסביבתכם הקרובה? רוצים לבצע הדברה מקצועית בבית או בבית העסק ולא מכירים איך? חברת ההדברה פסט-קונטרול כאן לשירותכם. אנחנו מספקים שירותי הדברה באור יהודה לכל סוגי המזיקים. שירותי ההדברה שלנו מבוצעים על ידי מדבירים מנוסים ומקצועיים אשר מוסמכים על ידי המשרד להגנת הסביבה לבצע את כל סוגי ההדברה והלכידה. השירות ניתן לכל סוגי הלקוחות. הזמינו עכשיו שירותי הדברה באור יהודה דרך חברת פסט-קונטרול ותשכחו מהמזיקים.

כאשר מדובר על הדברת מזיקים באמצעות חומרים כימיים חשוב ביותר לא לזלזל אלא לבחון את חברת ההדברה. הדברה באור יהודה המתבצעת על ידי חברה מקצועית ובה המדבירים בעלי רישיון הדברה בתוקף תאפשר לכם לדעת כי בחרתם נכון ולא תראו מזיקים שונים בבית בסיום ההדברה.

זקוקים להדברה באור יהודה? הגעתם למקום הנכון
אנו מספקים את כל שירותי ההדברה
כולל אחריות בכתב הניתנת בסיום ההדברה
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים והוגנים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות באור יהודה להיפטר מהמזיקים בבית ובעסק.הדברה באור יהודה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות באור יהודה

לקוחות מוסדיים, פרטיים ועסקיים שזקוקים לשירותי הדברה באור יהודה פונים לפסט-קונטרול מספקים את כל שירותי ההדברה לתושבים העיר אור יהודה. השירותים שלנו כוללים החל מהדברת מזיקים ביולוגית ועד ללכידת חולדות ועכברים. המדבירים שלנו יגיעו לכל מקום בעיר בכדי לסייע לתושבי העיר להיפטר מהמזיקים בסביבת הבית או העסק. אנחנו מספקים את שירותי ההדברה שלנו בעיר כבר שנים וביצענו מספר רב של פעולות הדברה באור יהודה.
לפניכם טבלה המציגה חלק מאותן פעולות הדברה שביצענו בעיר וסביבתה ומחיר כל שירות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה באור יהודה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת נחש בגינת עסק באור יהודהלוכד הנחשים הגיע לעסק ולכד את הנחש לאחר סריקה קצרה.500 ₪
הדברה ירוקה נגד פרעושים בדירה באור יהודהההדברה בוצעה בעזרת חומר מיוחד נגד פרעושים המופק מצמח החרצית ומכיל פירוטראידים.450 ₪
הדברת חפרפרת בחצר בית פרטי באור יהודהההדברה בוצעה על ידי הטמנת חומר רעיל במחילות שבחצר הבית.400 ₪

האם חברת ההדברה רשאית לעבוד עם חומרי הדברה מסוכנים?

רק בשנת 2016 התקבל חוק להסדרת עיסוק בהדברה. המשמעות היא כי מדבירים חייבים לעבור קורס מעשי ולהחזיק ברישיון בתוקף. אם בעבר המשמעות היא כי כל אחד היה יכול להגיע לבית שלכם לצורך ביצוע הדברה, הרי בשנים האחרונות מדבירים חייבים להציג רישיון במטרה לעשות שימוש בחומרי הדברה מסוכנים. 

בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט מקרים בהם קרו תאונות כתוצאה מהדברה לא מקצועית אשר נעשתה על ידי אנשים שאינם מדבירים מקצועיים. מכאן, רק חברה אשר מציגה בפניכם רישיון הדברה בתוקף רשאית לעבוד עם חומרי הדברה מסוכנים.

בחנו את חברת ההדברה בהתאם לסוג הרישיון

בדומה לחשמלאים, גם בתחום ההדברה יש דרגות הסמכה שונות. בתחום ההדברה ניתן לראות מספר רמות של רישיונות לצורך ביצוע ההדברה.  

כעת נציג בפניכם את הרמות השונות:

רמה ראשונה: רישיון הדברה בדירות- המדבירים רשאים לבצע הדברה בדירות קטנות או בדירות גדולות.

רמה שנייה: הדברת מבנים ושטחים פתוחים: המשמעות היא כי חברת ההדברה יכולה לבצע הדברה במבנים ושטחים פתוחים. 

רמה שלישית: הדברה באיוד. הדברה באיוד נחשבת לשיטת הדברה מסוכנת המצריכה ידע רב ושימוש במכשור מתאים. 

שימו לב, בבואכם להזמין מדבירים חשוב ביותר לוודא שיש לו רישיון מתאים בהתאם לסוג ההדברה וכך תוכלו להיות בטוחים ולדעת כי בחרתם את המדביר בהתאם לסוג ההדברה. נציין כי אם קיים חשש, הרי תוכלו לבחון זאת על ידי כניסה לאתר של רשם המדבירים מטעם המשרד להגנת הסביבה. בבואכם להיכנס לאתר תוכלו למצוא את כל הפרטים. ההמלצה היא לא להקל בכך ראש, אלא לבחון זאת היטב על מנת למנוע מצב של סכנה בשל ביצוע הדברה לא בהתאם לרישיון.

הוראות בטיחות לאחר הדברה באור יהודה

הדברה באור יהודה מחייבת אתכם להישמע להוראות של המדבירים על מנת לעבור את ההדברה בשלום. על המדבירים למסור לכם בתום ההדברה יומן הדברה מפורט אשר יכלול את את כל המידע, לרבות החומרים בהם נעשה שימוש במסגרת ההדברה והמקומות בהם בוצעה ההדברה. 

מה כוללות הוראות הבטיחות:

פתיחה של חלונות ודלתות: לאחר ההדברה יהיה עליכם לפתוח את החלונות והדלתות על מנת לדאוג לאוורור מתאים. 

חזרה לבית בתום ההדברה: נוסף על זאת, המדבירים ימסרו לכם מידע לגבי שעת החזרה לבית שלכם.

ניקיון: זאת ועוד, המדבירים ימסרו לכם מידע לגבי ניקיון במקומות שונים בבית בהתאם לסוג ההדברה. אם למשל בוצעה הדברת תיקנים, הרי ההמלצה היא לא לשטוף את הרצפה במשך כמה ימים.

בעלי חיים בבית: אם אתם מגדלים בעלי חיים בבית ומעוניינים לבצע הדברה, הרי חשוב ביותר לקבל הוראות מטעם חברת ההדברה. ברוב המקרים אם ההדברה מבוצעת בכל החדרים בבית, הרי חשוב ביותר להוציא את בעלי החיים מהבית למספר שעות ולאחר מכן ניתן להחזירם. ההמלצה היא להוציא את בעלי החיים למשך 48 שעות במטרה לא לגרום להם נזקים כתוצאה משאיפה של חומרי ההדברה. 

ילדים קטנים בבית: אם יש לכם תינוקות בבית או ילדים קטנים, הרי חשוב ביותר לקבל הוראות בטיחות מטעם חברת ההדברה במטרה לא לגרום נזקים לילדים קטנים או תינוקות בבית.

שאלות ותשובות בנושא הדברה באור יהודה

מחיר הדברת נמלים נקבע בעיקר לפי סוג הנמלים, גודל השטח המרוסס ורמת הנגיעות במקום המיועד.

כמובן, אנו מספקים באור יהודה גם אחריות לכל תקופת החורף והקיץ הקרובים לכל שירותי ההדברה הסטנדרטית שלנו.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות בעיר מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום